Erfaringsmessig er det ikke mye drikkevarer man behøver å ta med hvis man legger ruta ut mot campingplassene i havgapet. De er fulle av tyskere på fisketur, og de byr gjerne på både øl og ompa-musikk utover i de små timer.

Hm...Jalmar skrev:I toppboksen på Voyageren er det plass til hele barskapet. Takgrinda okkuperes av en teddy-hund.
Erfaringsmessig er det ikke mye drikkevarer man behøver å ta med hvis man legger ruta ut mot campingplassene i havgapet. De er fulle av tyskere på fisketur, og de byr gjerne på både øl og ompa-musikk utover i de små timer.
... men det virker likevel som at du fant deg vel til rette...Jalmar skrev:Etter en stund med intens nyting av tysk øl, virker ikke ompa-musikken like påtrengende. Jeg erfarte dette på en campingplass på Hitra i sommer. 4 tyske familier i hver sin campingbil som bød en enslig motorsyklist på gratis grillmat, ompa-musikk og øl fra tønne.Blir sliten bare jeg tenker på det jeg.
Javisst...Jalmar skrev:Det var tross alt gratis...
Når jeg tenker jeg meg som kan jeg nok tilby tysk musikk jeg også...Jalmar skrev:Ja, du kan så si...
De var vel redd for at jeg skulle klage på ompa-musikken når jeg kom kanskje?
Jada!cheron skrev:Ja, kommer det fra fruen i sofaen her..
Egentlig er dette ganske langt fra sannheten, men sånn for moro skyld kan vi gjerne si at det er slik...Jalmar skrev:Saken er vel den at AJ har sliti ut alle Boney M-platene sine, så han har bare sånne piggtrå-plater igjen. :#-O
Regner med at f.eks. Saft, Ballade og Radka Toneff er med i samlingen???cheron skrev:![]()
Og ellers spenner samlingen din seg av litt ymse norske artister også? Hører vi Sputnik med innramma truse?