Snør da selv om det er plussgrader men det er jo bare 19.feb ennå så smører meg med litt mer tålmodighet

Har alltid sett på 1. mars som en slags offisiell åpning av våren. Så også i år. Men om det skjer omfattende snøsmelting før den offisielle våråpningen, er det en velkommen bonus.Svolp skrev:Da var gatene fulle av snø igjen her i Stavanger..
Snør da selv om det er plussgrader men det er jo bare 19.feb ennå så smører meg med litt mer tålmodighet
Når gatene er "fulle av snø" i Stavanger på denne tiden, mener du da 2 eller 3 millimeter snø..Svolp skrev:Da var gatene fulle av snø igjen her i Stavanger..
Den er grei, da er det opplest og vedtatt at våren kommer 17. marsTheBandit skrev:Gode nyheter fra yr.no: :=D> http://www.yr.no/nyheter/1.7995885" onclick="window.open(this.href);return false;
XRing skrev:Dagen opprant med sol, en plussgrad eller to og nesten tørre veier. Bare en ting å gjøre:
Triste nyheter, salting er da helt unødvendig slik som veiene så utBaltazar skrev:XRing skrev:Dagen opprant med sol, en plussgrad eller to og nesten tørre veier. Bare en ting å gjøre:
Jeg traff på saltbilen tidligere idag....
Tror de tenker mer på penger enn oss motorsyklister...
Jo før jo heller! Jeg kjørte forbi 2 stk MC-politi på Danmarksplass på vei til jobb i dag. De stirret fælt, det har vel noe med luftkjølt sykkel og lav giring å gjøre, høres fortere ut enn det er. Jeg kan ikke ha holdt særlig over 50 så kort ut fra krysset. Slakket wiren for sikkerhets skyld og smilte pentElolz skrev:Var innom butikken i går for å høre om noe greier, og jammen sto ikke gullet inni selve butikken, varmt og godt. Ga beskjed om at jeg henter henne seinest første uken i mars (etter dette må jeg betale for 1 ekstra måned vinterlagring, det kan vi ikke ha noe av!)