VINN PREMIE!
-
- Motorsykkelen din: Din MC her
VINN PREMIE!
:!: Alt du trenger å gjøre er å registrere deg som bruker av forumet innen utgangen av Juli, for å være med i trekningen om en overraskelse som blir sendt ut til 10 heldige vinnere!

mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60
-
- Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Re: VINN PREMIE!
Øhh.. Du kan vel egentlig slette denne nå?? Konkurransen er jo gått ut for lenge siden :!:Ronny skrev: :!: Alt du trenger å gjøre er å registrere deg som bruker av forumet innen utgangen av Juli, for å være med i trekningen om en overraskelse som blir sendt ut til 10 heldige vinnere!![]()

-
Hvorfor det? De fleste forstår vel at den ikke gjelder lengre ?!?Rockeren skrev:Øhh.. Du kan vel egentlig slette denne nå?? Konkurransen er jo gått ut for lenge siden :!::

Kan ikke huske på alt vettu

mvh:
- Indian
- Kontakt:
Jeg tror Ronny prøvde å få frem et poeng at du er for sent ut, Rockeren. Denne posten sto her i juli tror jeg.Rockeren skrev:Øhh.. Du kan vel egentlig slette denne nå?? Konkurransen er jo gått ut for lenge siden :!:Ronny skrev: :!: Alt du trenger å gjøre er å registrere deg som bruker av forumet innen utgangen av Juli, for å være med i trekningen om en overraskelse som blir sendt ut til 10 heldige vinnere!![]()
:
Gratis er et veldig misbrukt ord på internett. Hvor mange gratis ditt og gratis datt, mailer og popups har jeg vel ikke sett på nettet?Indian skrev:En ting til..... I forbindelse med chat her skrev jeg at det er nok for å nevne ordet 'GRATIS' for å vekke de sovende. VINN gjør tydeligvis samme oppgave da posten til Ronny har fått 190 visninger på kort tid.... er det mulig?
Når det er sagt, så er faktisk en rubrikkannonse hos www.MCsiden.com akkurat det: 100%, fullstendig gratis, og du har også (veldig god) sjanse for å vinne en premie når vi annonserer en konkurranse.
Det er ikke mye i dag som er gratis, til og med vann er dyrt nå til dags (Imsdal, kjøpt på en bensinstasjon...)