putt oppi kjøre noen timer så er det bare demontere helt ren sykkel..

Zalo burde vel egentlig gjøre susen... Alt av lagerfett, kjedesmøring etc. vil jo bli mer eller mindre vasket ut og bort, men hvis man likevel skal plukke sykkelen i atomer er vel egentlig dette bare en fordel. Så spørs det hvor tett alt det elektriske er...Erman skrev:Ulempen med det er at kablingen kommer til å ruste, men sånn bortsett fra det...
Kanskje om man brukte ikke-ledende rensemiddel...
Så grisete dekselet ble etter ultralydvask!simpson skrev:Her er noen bilder av noen deler før og etter vask i en ultralydvasker.
Så grisete dekselet ble etter ultralydvask!ole m. skrev:simpson skrev:Her er noen bilder av noen deler før og etter vask i en ultralydvasker.
En morsom "feil"ole m. skrev: Så grisete dekselet ble etter ultralydvask!
Jeg så jo "problemet" etter jeg hadde lastet opp bildene men gadd ikke å gjøre det om da bildene av resultatet er det viktigste og ikke rekkefølgen.2000Touring skrev:En morsom "feil"ole m. skrev: Så grisete dekselet ble etter ultralydvask!![]()
Må si jeg lo litt, da noen ikke klarte å la være å kommentere det
Jeg for min del syntes ikke at det var så farlig at bildene var i feil rekkefølge.simpson skrev:Jeg så jo "problemet" etter jeg hadde lastet opp bildene men gadd ikke å gjøre det om etterpå da resultatet er det vigtikste og ikke rekkefølgen.2000Touring skrev:En morsom "feil"ole m. skrev: Så grisete dekselet ble etter ultralydvask!![]()
Men nå skal jeg rettet opp teksten i innlegget så slipper flere å bruke tid på å kommentere "feilen"
Jada, ser den.....2000Touring skrev:Jeg for min del syntes ikke at det var så farlig at bildene var i feil rekkefølge.simpson skrev:Jeg så jo "problemet" etter jeg hadde lastet opp bildene men gadd ikke å gjøre det om etterpå da resultatet er det vigtikste og ikke rekkefølgen.2000Touring skrev:En morsom "feil"ole m. skrev: Så grisete dekselet ble etter ultralydvask!![]()
Men nå skal jeg rettet opp teksten i innlegget så slipper flere å bruke tid på å kommentere "feilen"
Men bare veeeldig typisk at det MÅTTE kommenteres.
Ja jeg la de i vaskeren akkurat slik som de ser ut på bilde.2000Touring skrev:Forøvrig har jeg selv gått og sikla på ultralydvasker i et par år, men har ikke fått rota meg til å kjøpe.
Men er det sånn at du bare tok det møkkete dekselet og putta oppi, og etter 20min er det som nytt?
Det ser jo helt konge ut![]()
Ble ikke noe mindre fysen på en ultralydvasker etter å ha sett bildene dine...