Pollti lurer litt ?
Re: Pollti lurer litt ?
Som belønning for mitt storsinn og forståelse for HG sitt umettelige lagringsbehov så har jeg belønnet meg selv med plastikk fra Pyramid Plastics og et par helt ubrukelige søleploger fra Korea og like utnyttige hendeler men som ser haitekk ut pluss olje og luftfilter. Selvskryt skal dere høre nøye på for det kommer fra dypet i hjertet og er sikkert dønn særriøst ment 

-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Får se når ånden kommer over meg... Først skal alkoholbestandige slanger monteres på tanken..
sammen med rustfrie klemmer og skjøter med kran-slik at det ikke blir søl når en skal ha av tanken..
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Ti ... nge-82579/

sammen med rustfrie klemmer og skjøter med kran-slik at det ikke blir søl når en skal ha av tanken..
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Ti ... nge-82579/
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
I dag har HausGestapo mistet "rundingen" sin. Hun klarer ikke helt å forklare hva en "runding" er for noe og hva den brukes til men søkk borte er den ihvertfall
Noen ganger er det en lettelse når hun legger på telefonen :-)å

-
Rundingen brukes jo oppå klompen-detta må du da skjønne... 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Hun ringte til morgen i dag og lurte på om jeg hadde rundinger i garasjen. Skjønner fremdeles ikke hva det er men ikveld blir det vel forklart og vist hva en runding er 

Vi kan vel gå ut fra at det er et rundt objekt. Rundinger er aldri kantete. 

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Muhahaha ! Runding er skiver
Nå er hun ekstatisk lykkelig for nå vet hun hvor hun finner syrefaste rundinger i forskjellige dimensjoner i garasjen. Benyttet anledningen til å gjemme vinkelsliperen
Og siden sommerdekkene skal på bilene etter at jeg har reist benyttet jeg anledningen til å merke sommerdekkene. Holder ikke at det står Ford på Eskrot felgene og Alfa på Macaroni karet hjulene. De blir kastet inn helt tilfeldig i den bilen som står nærmest og kjørt til en pakistaner som legger om dekk som så står og klør seg i hue og lurer på hvorfor han var dum nok til å flytte til Norge og drive med selvplaging
Nå er det et A4 ark tapet fast på hvert hjul hvor det står hhv Ford/Alfa med svære blokkbokstaver.
Like vanskelig for henne som micro og vaskemaskin for meg

Like vanskelig for henne som micro og vaskemaskin for meg

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Angående telefon og godt den legges på,var vel Fleksnes bestemor som bablet videre hver gang han lyttet for å
høre om Bresjnev hadde ringt...!!
Han skulle jo redde verden,så......
høre om Bresjnev hadde ringt...!!
Han skulle jo redde verden,så......

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
I dag har det vært en grei dag igrunn. Ble 120 km lang kaffetur bare for å ha møkket til Svarten mere enn den var fra før. Så ringte jentungen fordi Skruzukien ikke ville starte så da ilte jeg til jobben hennes og med engang den fikk se meg så tikket den så pent i gang atte.
Nå er Svarten avlevert hos den kommende svigersønn så han kan lorte den ned enda mere.
Og jeg fant utstyret, det meste ihvertfall, som hører til Kim-Il så da blir det tur til de snøkledde høider i mars tenker jeg. Siste ljugetur besøket var innmari kort ? Også får Mekkeren forsinket nyttårs hilsen så han kommer til nok til å ønske at han får ånkli kamerater snart

Og jeg fant utstyret, det meste ihvertfall, som hører til Kim-Il så da blir det tur til de snøkledde høider i mars tenker jeg. Siste ljugetur besøket var innmari kort ? Også får Mekkeren forsinket nyttårs hilsen så han kommer til nok til å ønske at han får ånkli kamerater snart

Nå har jeg funnet svaret på hvordan garasje gulvet kan holdes rent og pent, jeg får nemlig ikke lov til å ha denne praktiske maskinen i stua så da måtte jeg finne alternativt bruksområde.

Nå blir det ånkli fint for Macaronibilen og Hysesangen tenker jeg

Nå blir det ånkli fint for Macaronibilen og Hysesangen tenker jeg

-
ÅÅÅÅ.... garagerobot! tar den musa også?
har du med presang fra tollvesnet også?
fikk en tykk konvolutt her i dag..

fikk en tykk konvolutt her i dag..

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Kjøpt på Netthandelen for den nette sum av kr 700 så jeg håper ikke det er veiavgift på den dritten der og ? Kjøpte den bare for å samle opp rundinger som slenger rundt i heimen
I dag har jeg delt ut innbetalingsblanketter jeg fikk i posten . Tror jaggu meg det er godtekonvolutt som skal nordover i lende også
Også kommer det 2 ekstra blanketter ekstra i posten til meg og så smerten forblir konstant
Kjøpte i full sinnsforvirring en Tuono fulleffekter nå nettopp så nå mangler jeg bare litt tid til å kjøre 

Også kommer det 2 ekstra blanketter ekstra i posten til meg og så smerten forblir konstant

Har du gått til innkjøp av Aprilia? Og en nudist attpåtil? Du overrasker stadig Pollti.
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
-
- Motorsykkelen din: x
Er det en med gule bein og blå rundingerPollti skrev:Kjøpt på Netthandelen for den nette sum av kr 700 så jeg håper ikke det er veiavgift på den dritten der og ? Kjøpte den bare for å samle opp rundinger som slenger rundt i heimenI dag har jeg delt ut innbetalingsblanketter jeg fikk i posten . Tror jaggu meg det er godtekonvolutt som skal nordover i lende også
![]()
Også kommer det 2 ekstra blanketter ekstra i posten til meg og så smerten forblir konstantKjøpte i full sinnsforvirring en Tuono fulleffekter nå nettopp så nå mangler jeg bare litt tid til å kjøre

Desmo skrev:Har du gått til innkjøp av Aprilia? Og en nudist attpåtil? Du overrasker stadig Pollti.
Ja, Aprilia er en sykkel jeg har et godt forhold til selv om motorene ikke er så gode som Cagiva sine. Men tror den blir avhendet fort for den har en gør stygg kåpe rundt forlykta som jeg ikke liker. Men km standen er hyggelig og den går godt så den blir nok beholdt sommeren ut hvis den ikke trøbbler . Rundingene er sølvgrå såvidt jeg husker ? Ånkli full effektere er morsomme nok de men jeg begynner å bli moden for en "ny" Cagiva igjen. Ove`s MC i Kristiansand har en 600 som syntes uselgelig, den har jeg flagget interesse for og gitt bud på. Men han vil ikke selge for min pris. Men jeg kan vente lenge jeg og i mellomtiden så koser jeg meg med Små Kubikkene mine.Når april kommer så henter jeg en ny SMK, nudist det og. Den er påtenkt brukt av KawaBæiben så så hun får kjøre noe moderat før hun tar steget opp til heftigere greier til neste år. Ser hun har masse brosjyrer fra Kawasaki på diverse modeller som ligger i Jomfru Buret. Foruroligende ? Nei . Hun kommer nok til sans og forsamling med tiden og da blir det nok en Ducati i garasjen. Monster vil passe henne.

-
Kunne du sendt meg nødvendige data til den årlige gleden fra toll og avgiftgutta til jensemann?
så får jeg lagt inn forfall på alle kjøretøya?
så får jeg lagt inn forfall på alle kjøretøya?

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Kjærlighetsbrevet er på vei som A post . Var litt kødd i heimen med frimerker men HG påstod det er frankert riktig. Så da doblet jeg det for sikkerhets skyld. Tror jeg husker reg numeret men KID vet jeg lite om 

-
Oki den-la inn 4 stykker i dag-kid nr som er saken..
Spørs om jeg ikke kjøper den rundbulka Fiestan til Mini-HG(jaggu har jentungen oppdragelse på sussebass gitt)
hu har vært litt uheldig med fiaskoen jeg ga henne men hu har lært mye.og hvis far kjøper den så får hu litt mer penger i sommer og kan fortsatt kjøre den innimellom-siden far har jo altids en ledig bil..
Spørs om jeg ikke kjøper den rundbulka Fiestan til Mini-HG(jaggu har jentungen oppdragelse på sussebass gitt)

hu har vært litt uheldig med fiaskoen jeg ga henne men hu har lært mye.og hvis far kjøper den så får hu litt mer penger i sommer og kan fortsatt kjøre den innimellom-siden far har jo altids en ledig bil..

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Intruder
Er du ikke oppdatert,ikke hørt om Lucky Luke og Billy the KID ?
Som Einar Rose sa tell Juster : Du er så dom at du kan ikke brukes i Industridepartementet engang ...
](./images/smilies/grrr.gif)

Som Einar Rose sa tell Juster : Du er så dom at du kan ikke brukes i Industridepartementet engang ...

](./images/smilies/grrr.gif)
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
-
jammen da kommer Daltonbrødrene inn i bildet og alt går til hunden Rattata.Intruder skrev:Er du ikke oppdatert,ikke hørt om Lucky Luke og Billy the KID ?![]()
Som Einar Rose sa tell Juster : Du er så dom at du kan ikke brukes i Industridepartementet engang ...![]()

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Intruder
Ofte en ser folk som lufter hunder som ser like dumme ut som Ratata...hundene altså ...
Husker jeg hadde en harehundvalp,jeg slapp ham og lurte på hvor lenge det ville gå før losen startet...
Etter ei stund knakk en kvist bak meg,DER sto`n og han hadde sikkert ruslet en meter bak meg hele tida...
Det er i slike situasjoner,der han står og ser dumt på deg og logrer,at hjertet gjør noen ekstradunk...
Go `hælj..!!!

Husker jeg hadde en harehundvalp,jeg slapp ham og lurte på hvor lenge det ville gå før losen startet...
Etter ei stund knakk en kvist bak meg,DER sto`n og han hadde sikkert ruslet en meter bak meg hele tida...

Det er i slike situasjoner,der han står og ser dumt på deg og logrer,at hjertet gjør noen ekstradunk...

Go `hælj..!!!
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
-
DA-var hyssingen lagt inn på forfall..dobbel A-post funkrt visst.. 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Jøss, kom kjærlighetserklæringen fra tullingvesenet så fort fram ? Fikk nettopp mail om at den nye Hysesangen er ankommet landet også og er hos Tullingvesenet i Oslo for sjekk og inntulling. De kan da umulig sjekke hver bil eller Mc som blir importert ? Jeg tenker tolleren blir stum av nesegrus beundring over haitekken han har foran seg når han sjekker ramme og motornummer
Jeg håper ikke han får los ihvertfall.

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
... skal importere en Trabant jeg.. Så skal vi se nesegrus misunnelse på tollageret..
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;