Har en CBR900RR endurancekåpe liggende i garasjen, som bare tar opp plass.
Mener at den er til sen 90-tallssykkel, og det følger med twin-lykt.
Gis bort mot henting (og en sixpack hvis du synes det er verdt det), i Oslo.
Bilder på forespørsel.
Gis Bort: endurancekåpe til CBR900RR
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Re: Gis Bort: endurancekåpe til CBR900RR
et par bilder hadde vært oki.
mulig prosjektet mitt tar en annen retning etter vært..
mulig prosjektet mitt tar en annen retning etter vært..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
skal se hva jeg klarer å få til.
antagelig enklere med bilder på epost, enn på forumet, iallefall raskere å få sendt fra fon (så send meg en epostadresse på pm som jeg kan sende til).
antagelig enklere med bilder på epost, enn på forumet, iallefall raskere å få sendt fra fon (så send meg en epostadresse på pm som jeg kan sende til).
- newb2stroke
- Motorsykkelen din: Suzuki rg250Gamma
Hei! Ser du vil bli kvitt litt garasjeskrot mot noen edle dråper;) Er det slik at du har denne kåpen enda eller? driver å skal bygge opp igjen min rg 250 gamma fra `87 og den frontkåpen samt lykta ser veeeldig døll ut nå til dags... bor til vanlig i kristiansand men er endel østover forbi oslo grunnet vi leier ut et hus ikke lang unna byen. Du må gjerne sende meg en sms på 40499055 om du vil :-) mvh arvid :[-o<
kåpa ligger der fremdeles, men går på tilhengerlasset til Grønmo om 14dager.
- newb2stroke
- Motorsykkelen din: Suzuki rg250Gamma
skullerud skrev:kåpa ligger der fremdeles, men går på tilhengerlasset til Grønmo om 14dager.

jeg vet jammen ikke om det er orginallampe engang. tror ikke det.newb2stroke skrev:skullerud skrev:kåpa ligger der fremdeles, men går på tilhengerlasset til Grønmo om 14dager.er lampa komplett og eller er det for mye og altfor langt?? (tenker at ei lampe fort koster mer enn jeg gav for hele sykkelen min
det er 2 relatitvt små runde lykter vedsidenav hverandre, som er tilpasset racingkåpe. og kåpa er ikke spesielt pen heller, selv om den er hel.