handholker: 150kr
sticker set: 710kr
led lys: 300 kr
handguards: 500kr (ikke på for øyeblikket)
led lysene kjøpte jeg på mekk (narvik) og lettsykkeln og det andre powerpartene kjøpte jeg på Spinnin-wheel.no
Hehe. Nei takk, ellers takkPollti skrev:Du kan jo prøve Hyosung ? Den er ikke værre eller bedre enn KTM Duken din tror jeg ? Jeg droppet KTM 125 i fjor og etter å ha lest bloggen din er jeg ikke lei ofr det.
Godt å høre andersen! Men kjører du den nå i drittværet?andersen skrev:Just for the record:
Min Duke er 100% strøken, fungerer perfekt og har ingen problemer. De eneste to problemene jeg har hatt er at ett av blinklysene fikk duggdråper inni seg, og det andre var at jeg synes gassvaieren trakk seg for tregt tilbake. Begge ble fikset på 30 min hos AMD i Oslo.
Enten så takler ikke Duken vinterkulda, eller så takler den ikke Fikse!Kanskje du fikk en modell som kom for raskt av samlebåndet ved første batch?
Dette ligner jo ikke grisen.
Men, det er hyggelig å lese at Ride ordner opp! Du må jo virke som verdens mest irriterende kunde når du møter opp med så mye problemer.
Det kan være noe å se på, definitivtArcticTiger skrev:Husqvarna har jo noen flotte 125 kubikkere,(offroad/motard) med topp kjøreegenskaper,men om de tåler saltjurka noe bedre enn Duken din er ikke godt å si
Litt sånn tve-egget den mini-Duke-en. Herlig å kjøre. Men "en anelse" ustabil.Pollti skrev:Du klarer ikke å overbevise meg Fikse. Jeg syntes denne Duken hørers litt ræva ut jeg da. Ikke for det en god forhandler gjør sikkert livet verdt å leve
fikse skrev: Men ting fra Korea? Glem det. Da skal jeg først oppleve 1 som med hånden på hjertet kan si at en Hysesang funker problemfritt gjennom 1 vestlandsk vinter, og som faktisk er morro å kjøre i svingene...
Pollti skrev:[quote="fikse
Men ting fra Korea? Glem det. Da skal jeg først oppleve 1 som med hånden på hjertet kan si at en Hysesang funker problemfritt gjennom 1 vestlandsk vinter, og som faktisk er morro å kjøre i svingene...
Pollti skrev:[quote="fikse
Men ting fra Korea? Glem det. Da skal jeg først oppleve 1 som med hånden på hjertet kan si at en Hysesang funker problemfritt gjennom 1 vestlandsk vinter, og som faktisk er morro å kjøre i svingene...
Med andre ord så har du ikke prøvd en Mazda i det sisteArcticTiger skrev:
Er ikke det fortsatt en drittbil? Jeg ler ennå