Rakk å kjøre ca 4000km fra midten av september til sesongslutt.
Må forøvrig si at jeg er veldig fornøyd med sykkelen.
Dexter og jeg har planer om noen lengre kjøreturer til sommeren, så jeg fant tidlig ut at jeg var nødt til å gjøre noen forbedringer på sykkelen. Blant annet så har jo sykkelen gått som skolesykkel, så de hadde montert lavt sete - og det var ikke så godt å sitte på...
Kjøpte meg derfor originalt comfortsete, som jeg syntes virker mye bedre.
Tenkte jeg skulle ta det i rekkefølge hva jeg har gjort med sykkelen - i bilder

Var i Kristiansand 19 september og kjøpte sykkelen

Sykkelen kom jo uten vesker, så jeg måtte kjøpe meg et veskesett fra Givi
Kjøpte det fra MC-centeret i Kristiansand.
Syntes disse veskene kler sykkelen bedre enn vanlig svarte med veldig runde kanter.

Vindskjermen som fulgte originalt er litt lav, så jeg kjøpte meg ett hakk høyere på ebay - denne er også original.

Kjøpte meg noen "carbon"-klistremerker også, for tankveskebeskyttelse. Syntes det ble mye bedre med et slig GS-merke enn en standard kjedelig sak.

Kjøpte meg også en Wunderlich tankveske av en her på forumet her. Bildene viser hvordan underdelen er festet til sykkelen, og til slutt hvordan veska sitter på sykkelen - syntes det virker bra. Og veskas funksjonalitet blir jeg bare mer og mer imponert over. Dette er noe helt annet enn å kjøpe ei Biltemaveske til 9,90...

Original Comfortsal

Fenda Extenda

Syntes ikke så godt, men langt inni der er det en hugger

Også har jeg fått på håndbeskyttere og styrehever(20mm)
Tror jeg begynner å få en sykkel som er ihht til hvordan jeg vil ha den nå. Det jeg er mest i tvil om er vindskjermen. Har hatt flere sykler oppigjennom og byttet vindskjermer fler ganger, men har aldri funnet noe som er 100% optimalt. Det beste jeg har funnet er MRA Touring Vario, så det er neste steg dersom den høye(re) skjermen nå ikke er bra nok.