Kul den der ja!RuneMC skrev:Noe helt annet... men fortsatt Triumph.. takler ihvertfall grusveier ser det ut til... men mulig sjåføren har endel å si også...![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=unaRkye1OBk[/video]

Kul den der ja!RuneMC skrev:Noe helt annet... men fortsatt Triumph.. takler ihvertfall grusveier ser det ut til... men mulig sjåføren har endel å si også...![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=unaRkye1OBk[/video]
Den der kunne vært artig,men det sitter flere tiurer rundt i tretoppene...jhn skrev:Trur ikke det her e et dumt kjøp. Men det kunne gjerne vært 15-20 hk mere
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=31949840" onclick="window.open(this.href);return false;
No ser æ at den e solgt, men likevel, en meget pen sykkel
Hvis dette er en 2010 modell er den nok en overligger, de nye er litt annerledes,jhn skrev:Trur ikke det her e et dumt kjøp. Men det kunne gjerne vært 15-20 hk mere
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=31949840" onclick="window.open(this.href);return false;
No ser æ at den e solgt, men likevel, en meget pen sykkel
Ikke så rart at det står mer om Tiger 800, siden dette er en ny modell fra en liten produsent i forhold til Honda.Svein2 skrev:Hvis dette er en 2010 modell er den nok en overligger, de nye er litt annerledes,jhn skrev:Trur ikke det her e et dumt kjøp. Men det kunne gjerne vært 15-20 hk mere
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=31949840" onclick="window.open(this.href);return false;
No ser æ at den e solgt, men likevel, en meget pen sykkel
bl.a. instrumentene.
Har fått inntrykk at det ikke står så mye på nett om CBF1000F, Tiger 800 derimot er det
side opp og side ned. Hmmmm.......
Æ har ikke fulgt med på hvilke oppdateringer CBF'n har fått, men æ har hatt sansen for denne sykkelen siden 2007, da æ fikk plutselig behov for ny sykkel, siden min daværende Hornet 900 døde i ei grøft. Det var noen uker igjen av sesongen, men CBF'n kunne ikke leveres kjapt nok, så da ble det V-Strom.AJ skrev: Ikke så rart at det står mer om Tiger 800, siden dette er en ny modell fra en liten produsent i forhold til Honda.
Den nye 1000 kubikkeren fra Honda er strengt tatt en "makeover" variant hvor noen kåpedetaljer er fornyet, at den har noe mer motoreffekt og at 4 til 2 eksosanlegget er blitt til 4 til 1 med én stor eksospotte på høyre side...
Den nye CBF'en har visst bare en...Dexter skrev: Edit: Jeg har iallefall 2 eksospotter
Jeg har prøvd den sida, ett visst inntrykk får man jo, men det må prøves IRL.Dexter skrev:Jeg synes ikke jeg sitter med føtten oppunder ræva. Nå er det justerbar høyde på setet også, men det var vel en side her et sted man kunne teste sittestilling... hvor var nå den... fant den, her. Fyll inn og se. http://cycle-ergo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
At CBF er så mye mindre enn andre sykler er jeg nå ikke så sikker på AJ...
Edit: Jeg har iallefall 2 eksospotter
Godt tips det ojda, Versys`n er nok en fin sykkel å kjøre, vet ikke helt om jeg liker lykta på den,ojda skrev:Kawasaki Versys 1000 er også en sykkel du bør spendere noen minutter på å prøvesitte.
Den har en nydelig sittestilling og et herlig sete.