Våren 2012 allerede??

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Brukeravatar
Gliciouz
Innlegg: 127
Registrert: 07 mar 2011, 16:45
Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 750 1998

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Gliciouz »

Virker da som folket for det meste er i god tro om at det er kommet for å bli.... Gøtt!!!! Jeg håper virkelig det... Holder det på som dette er jg på veien neste uke!!!!!!!!!

Brukeravatar
Northman
Innlegg: 449
Registrert: 28 des 2011, 13:47
Motorsykkelen din: 99 mod R1

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Northman »

Gliciouz skrev:Virker da som folket for det meste er i god tro om at det er kommet for å bli.... Gøtt!!!! Jeg håper virkelig det... Holder det på som dette er jg på veien neste uke!!!!!!!!!
Håper virkelig vi er på rett vei, og at tempen bare går oppover nå, men tørr ikke tro på det...
It is better to exist unknown to the law.

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Mysterion »

det skjer :D skal vi snart ut å kjøre JT ??
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Godtvoksen

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Godtvoksen »

ArcticTiger skrev:@GV: Ja det ække rart det kribler når det tiner og blir bart! Er litt mer "kaldt vann i årene" her da....
Er det Blåmann eller Silkesvarten du begynner sesongen med?

Det blir Silkesvarten.... :thumleft

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Snikkeren »

Det snør, det snør.
Tiddelig bom............. ](*,)
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Svein2 »

Det er tidlig på året, så her må jeg nok vente noen uker.
Vårsola har nok bare vært framme å ertet litt. Omtrent som hjemme,
selv om kjærringa har tatt av seg sokken, er det ikke sikkert det blir noe for det. :knegg

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Duville »

Hvorfor vente - første 7 mila unnagjort i daga - tadumdidum tiddelibom - :lol 8)

Brukeravatar
Steinkastar
Innlegg: 315
Registrert: 15 feb 2011, 20:49
Motorsykkelen din: Yamaha YZF-R6 2001
Sted: Oslo

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Steinkastar »

Chanten skrev:
Steinkastar skrev:
Chanten skrev:Da var sykkelen klar for nye eventyr!!!;) I Stavanger er det stort sett mildt året rundt...forbaska mye regn...og vind...men lite snø!;) \:D/

Heldig du Olav!
Et-Hode har hellet med seg!;) Kommer susende over fjellet når været tillater det!;) Må hooke opp da!!:)
Lett vi gjør. møter deg halveis jeg vettu :bananas
Må få med oss han Knut uten stut å da...
Veritas Aequitas

LUHG

Godtvoksen

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Godtvoksen »

Har vært en snartur inn til Oslo i dag, og fytterakkern det er jo fortsatt vinter der. Iskaldt med masse snø, og folk spaserte jo på isen ved Kadetttangen og ut til Kalvøya. Det var godt å komme tilbake til våren her i Kvinesdal, hvor all snøen er borte...

Brukeravatar
Irongirl
Innlegg: 182
Registrert: 08 jan 2012, 15:25
Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F2
Sted: Sarpsborg

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Irongirl »

Her (sarpsborg) har det vært knallsol og 12+ så her har vi fått en god forsmak av våren i dag :thumleft Ble til å med en liten tur på sykkelen \:D/
Sesongstart 2012 - 26 Februar

Drive fast, drive hard, drive safe.... It's not the speed that kills you. It's the sudden stop

Brukeravatar
Gliciouz
Innlegg: 127
Registrert: 07 mar 2011, 16:45
Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 750 1998

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Gliciouz »

Værprognosene ser da ihvertfall lovende ut hva kommer til smelting av is og snø. Så uten tvil vil sesongen kunne starte betraktelig mye tidligere enn forventet tross i et tilbakefall til snøbyger og litt kulde!!!!! ;) dette er gøtt nytt for mc folket uansett!!!!!!!!

guzziman
Innlegg: 278
Registrert: 26 feb 2012, 04:59
Motorsykkelen din: triumph daytona 955i 2003 mod.
Sted: sarpsborg

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av guzziman »

Irongirl skrev:Her i Østfold har vi hatt knallvær mange dager nå med opp mot 10+ :thumleft

Har hentet ut mc skiltet mitt, betalt omregistreringa og fått meg forsikring. Skal prøve å få til noen små turer til uka om været forblir slik som det har vært nå :thumleft I allefall få hentet ut sykkelen fra vinterlagringa, men har ikke nøkkelen inn dit ](*,) lurer på snart å bare dra ned å ringe på døra til de som eier garasjen! Men har en bremselekkasje foran som gjør meg usikker på å tørre å kjøre den hjem (bare 10 min men likevel)... Er mest sannsynlig bare skjøten som må strammes men...
Ja... her i særp har det jammen vært fint de siste dagene... tørre flotte veier. lurer på om jeg bare skal hente sykkelen til uka. Klarer ikke vente lenger nå :jada:
Triumph Daytona 955i 2003

Brukeravatar
Tommern
Innlegg: 95
Registrert: 04 okt 2011, 23:51
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 675cc 2011mod
Sted: Oslo

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Tommern »

Jeg tar nok min sykkel ut fra vinterlagring på onsdag ettermiddag! Jeg har kjøpt meg go pro hero hd 2 kamera på Berlin tur,og akter å filme årets første kjøretur i full HD :vs Livet er hærlig når man har mc! :prop:
Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hele livet på et ben!

Brukeravatar
Tommern
Innlegg: 95
Registrert: 04 okt 2011, 23:51
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 675cc 2011mod
Sted: Oslo

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Tommern »

Tommern skrev:Jeg tar nok min sykkel ut fra vinterlagring på onsdag ettermiddag! Jeg har kjøpt meg go pro hero hd 2 kamera på Berlin tur,og akter å filme årets første kjøretur i full HD :vs Livet er hærlig når man har mc! :prop:
Æsj,vått og klissete ute! Må nok utsette sesongstart en uke eller to :( . Har vasket hjelmen min,og sitter med hjelmen på hodet når jeg skriver dette. Savner sykkelen min :sorry
Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hele livet på et ben!

Brukeravatar
Baltazar
Innlegg: 208
Registrert: 13 aug 2011, 18:06
Motorsykkelen din: Honda VFR 800x Crossrunner 2013

Re: Våren 2012 allerede??

Legg inn av Baltazar »

Tommern skrev:
Tommern skrev:Jeg tar nok min sykkel ut fra vinterlagring på onsdag ettermiddag! Jeg har kjøpt meg go pro hero hd 2 kamera på Berlin tur,og akter å filme årets første kjøretur i full HD :vs Livet er hærlig når man har mc! :prop:
Æsj,vått og klissete ute! Må nok utsette sesongstart en uke eller to :( . Har vasket hjelmen min,og sitter med hjelmen på hodet når jeg skriver dette. Savner sykkelen min :sorry

Husk å legge ut filmer her i denne tråden nå da :vs

Svar