Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Du trekker din lokale HG overmåte langt. Når jeg kommer hjem kan vi lese side fra side 7 til og med side 19 i rørleggerens prisliste om baderoms ran sammen så du kommer på bedre tanker. :knegg

Pollti

Legg inn av Pollti »

Jøssamei, der rundet vi 125 sider om absolutt ingenting annet enn rør og tull bortsett fra rørlegging i Hijol !

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

... ikke bare rørleggingsproblematikk da kjære hedning.. Vi har da også diskutert ymse forslag på kjøkken! Rett skal være rett!...

Åsså må jeg ha en Braastad til her jeg sitter..
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Noen jakthunder slipper en fjert og flyr rundt og sniffer i si eia møkkluft hele dagen.. :lol Det er slike de kaller drittbikkjer,men
i virkeligheten er de jo av samme stoff som oss andre... :bananas
Slikt kalles ordspill og er ofte mer eller mindre vellykket,vanligvis begge deler !!
Hmmmmmmmm,trur det er blitt litt mask i ruskeriet :redface go`ælg !! :\m/:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Hva er problemet på kjøkkenet nå da ? Det er jo nytt trodde jeg da jeg så det ? Er Trabanten for stor for oppvask kummen....

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Har testet sydkoreansk kvalitet i dag- byttet slanger og monterte tank-jaggu sto bensinspruten da slangenippelen datt av krana.. :8-[
Hai-tekk...
Hammer -epoxy og alupulver fikset det de gule ikke greide.. :knegg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

lakkere'n min lakkerer ikke hysang tanker mer en 2 ganger.
You'll never walk alone

Pollti

Legg inn av Pollti »

Men det var vel ikke de gules skyld ? Høres mere ut som du ikke brukte slangeklemmer syntes jeg ? Bytt til Yamaha slanger de virker fint på Svarten ihvertfall og er myke og fine når de skal "trekkes". Nå tror jeg nesten vi er på grensen til rasisistiske utsagn her forresten, politisk korrekte er vi ikke hvertfall :knegg Så da synker jeg enda lavere i politisk ukorrekthet ! Kvinnfolk kan en ikke stole på så mye som 1 cm !!!! KawaBæiben har sladret til HausGestapo om at en 250 er på vei til garasjen og nå er hun sinna som pokker. Fordi hun tror at da blir det bare villmannskjøring slik som det var for noen år siden. Når jeg prøvde å si at det er forskjell på 30 koreanske hester og 100 italienske da slo a fjernvalg så det svei i trommehinna og sa =; Til og med da jeg nevnte at høyrehanda bestemmer farta så ble jeg beskyldt for å være et sex svin av værste sort ](*,) Kan nok ikke bytte potta for da blir a skikkelig mistenksom og 250 klistremerkene må fjernes før hun ser den. Hun lar seg nok lure med tiden. I værste fall så ber jeg om støtte fra de feite vennindene hennes med STORE øl mager og HD. :knegg Særriøse kvinnfolk er no sabla herk å bo sammen med. :moi: Men kjøre den, det skal hun om så Gamle Erik sprekker :prop:

mekkern

Legg inn av mekkern »

Allt er gull nå-det var Nippelen for reserve på krana som datt av, den er/var limt og banket inn i krana.

Bruker alkoholbestandig Outboardslange og rustfrie klemmer
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Var den bare banket inn sier du ? :dontknow Milde Moses, at det går an.... Nesten like dumt som tankmåleren på Svarten. Den virket ikke da jeg fikk den og oppskriften jeg fikk fra importøren for å få liv i den var mildt sagt høyst tvilsom. De påstod slikt kunne hende hvis tanken ble kjørt tom :scratch Sabla dustehue påstand mener jeg , da denne tankmåleren har vært i produksjon siden Daimler putret rundt i sin 1ste bil.
Var bare å sette sammen to kontakter som hang og slang under tanken så var alt iorden. OK Quality Checked klistremerket på bakskjermen havnet rett i søppla. Ikke at en slik feil betyr noe men det sier sitt på en måte om kvalitetets kontrollen. :terge

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Kvalitet, min kjære Pollti, kan ikke sjekkes inn. Den må bygges inn i fra starten. Det er derfor jeg har italienske og engelske sykkler. :lol
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Vet da det, jeg har da slitt meg gjennom flere modeller fra Spagetti Riket i syd. Jeg har foreløbig valgt bort italiensk MC siden jeg ikke har tid til å stelle de ordentlig. Da er Hysesang sånn passe grei og tilgivende.Og en illrau og sint italiener med 4 hjul står i garasjen og den er jeg skikkelig glad i. Til neste år skal den byttes inn i en ny illrau italiener. For en ting har de ikke klart å forbedre side jeg fartet rundt i Alfasud Tii og det er kvaliteten på setetrekkene. Det er skikkelig ræva med tydelig slitasje på venstre forsete akkurat der hvor en tar borti når man setter seg inn. Neste Alfa tror jeg at jeg bestiller med skinnseter selv om HG ikke fordrar det. Det er vel det eneste punktet jeg har å klage på bortsett fra bakspeilet som antyder at alle medtrafikkanter har forhjula i bagasjerommet. Den er høy i bakenden og med litt forvrenging i speilet så ser det ille ut for en sart og følsom sjel.
På neste Alfa vil jeg ha skinnseter,regnsensor,askebeger og ryggekamera. Da blir den perfekt for meg. Så får økonomien vise om det blir modellen med 170 hk eller den med 225 hk. Ikke fordet, nå har jeg den med 135 hk hvor jeg anslår at jeg aldri har hatt bruk for mere enn 1/3 del så det holder nok det og. Den drar rumpa av A6 og Golf GTI ihvertfall iflg tester som er gjort. Jeg har ikke prøvd meg på annet enn Corollaen til han 2 hus borte i gata :8-[

Pollti

Legg inn av Pollti »

En ting jeg ikke har skjønt på denne vidunder bilen er hvordan jeg setter på parklysene og hvordan tåkelysene kan virke uten å ha hovedlysene på. Men jeg gidder ikke å lese instruksjonsboka selv om det kanskje står der... Det får da være måte på anstrengelser en skal ha. Blir det feil på EU kontroll så sender jeg den til skiftenøkkel helten så han kan trykke og ordne på kåmputeren for sånt gidder ikke jeg å holde på med.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Blir litt oppgitt . Mopeden stoppet for den kommende Svigersønn... Fyllte du brensin ? Neiiii. skulle jeg det da ? Når tanken er tom kan den ikke gå så ring etter bernsin for fa..n. Sitter langt inne for ham å be jentungen å komme med en 5 liter.Jeg håper han blir skikkelig kald før hun dukker opp :knegg

mekkern

Legg inn av mekkern »

Noen må ha varsellamper eller alarmer for det meste.
ser VW har fått alarm for å ta pause når du har sovnet nå... :oh
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Ei sånn varsel lampe burde alle biler ha !! Din lokale HausGestapo har satt seg bak rattet og det kan koste deg smerte,lidelse og Kr 8 000 i egenandel ! Trykk ctrl.alt. delete for å bevare sjelefreden :roll
HausGestapo ringte nettopp, hun har ripet opp høyre siden på Alfaen. Hadde ikke hun hatt lappen så hadde jeg vært rik!

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

Hun er jo godt oppdratt i det minste.. Hu ringer og gir beskjed.. 8)
You'll never walk alone

Pollti

Legg inn av Pollti »

Hun tør ikke annet for jeg blir helt spinnvill når det hender Spagetti bilen noe vondt og det vet hun ! Jeg venter med skrækk,gru og angst på taksten :8-[ Åffer hun ikke kjørte Eskroten fikk jeg ikke noen forklaring på... Den kan hun bulke og ripe så mye som hun vil og den driter jeg loddrett i kvisleis den har det. Kvinnfolk og bil er noe sabla dritt ! Lurer på ¨å kjøpe en Smart til henne når Eskroten er dau ? Den kan hun jo bruke som ryggsekk og. Men hun klarer nok å mose en sånn en og enda så liten som den er. :ills Den ekteskapelige lykke er veldig tynnslitt nå !
Sist redigert av Pollti den 27 feb 2012, 19:58, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Kan en spørre hva som skjer når damer kjører bil? Jeg opplever det samme i mine "kretser" og HG er intet unntak... Eks: rygge i en betongsøyle i et nesten tomt parkeringshus... åssen ærre mulig?! :oh
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Pollti

Legg inn av Pollti »

Ha ha ! HGere er rare. Rekordene er mange¨. Bulk mitt på panseret, det er min favoritt, fordi hun ikke så murbjelken som stod ned i parkeringshuset. "Glemte" å stoppe i garasjen og moste bilen med høy kilometerstand, hele 17 km var den gått ! Var min skyld for jeg hadde flyttet garasjeveggen ! Og det gir hun seg ikke på ! En Alfa 75 Twin Spark døde der og da. Morsomt. Oppretteren gråter enda.
En Volvo V40 gikk rett i kantesteinene så plastikken sprutet fordi hun var trett og "glemte" å stoppe. Skader for over 40 000 men merkelig nok var det ikke min skyld ? Hun hadde nok en dårlig dag ? :-k En Opel Corsa kjørte hun til vrak, motoren ihvertfall fordi hun var for trøtt til å stoppe da oljelampa lyste. Jeg fikk kr 2,75 i innbytte med kilomerterstand 26 000. :terge
Fjerning av støtfangere er nesten dagligdagse hendelser. Eneste mennesket jeg vet om som klarte å knekke et hengerfeste er gjett hvem ? Jo, HausGestapo. Og det var ikke hennes skyld men min !!! Enda jeg ikke var i Kongeriket når hun stod for det kunststykket. :\m/:

Pollti

Legg inn av Pollti »

Bare på Eskroten så er følgene skjeder skadd i løpet av et år ;

Villrygging og avrevet kontakt for tilhenger. Dønn garantert min skyld ! :scratch

Hull i begge hjørner på bakre støtfanger. Ingen har skylda, det bare er sånn det. Og har noen skylda så er det meg !!! :\m/:

Knust fremre støtfanger og avrevet skilt som hun ikke gadd å pelle opp. Nytt skilt kostet mere enn bilen.Litt min skyld tro jeg. :bananas ](*,)

Nedkjørt inngangsdør til garasjen og knekt dørkarm. Rystelsene fikk garasje porten fester til å gi etter også. Min skyld det og som kjøpte bil uten å spørre og kjøpte huset hun ville ha selv om jeg ikke var enig . Det er jo klart som blekk ! :moi: soleklart min skyld :-k

Jeg har undersøkt med fødeklinikken om jeg kan bytte henne inn men de kjipe Jordmødrene tar ikke innbytte ! Ånkli kjipt!

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Det er dette Kjøttkaker koster Pollti :mk Er det lenge siden du har fått et saftig måltid Kjøttkaker, siden du klager så mye *mas

Pollti

Legg inn av Pollti »

har bare mansen jeg AT !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå her jeg fått høre om taksten den var så fæl at Retteren anbefalte inndraging av lappen og klaps på rompa for maken til tulleskade ser han ikke hver dag. Skaden er nesten mere verdt enn bilen jo =; Haus Gestapo er nok glad for at jeg er syd i lende :scratch Og jeg skal ha Mansen i mange dager nå! Impulsiv som jeg er skal jeg ha Styrt Mansen lenge.i skikkelig ille for HG. Her holder det ikke å være myk mann det er sikkert !
Hun klarte å grøftekjøre Svarten og bulke tanken på steder som er umulig når en detter til høyre. Jeg får dra frem det og !
Har litt sympati for henne egentlig. Ca 25 biler dro forbi uten å stoppe der hun lå langflat i grøfta under mopeden sin. Ikke en jævel stoppet før jeg kom dit og dro i vraket som lå i rabatten mellom veien og sykkelstien. 10 poeng til den gamle mannen som kom rasende ned fra terassen da jeg strevde å få Svarten på 2 hjul igjen.
Hun lovpriser nok sin ektemann som er framsynt og har hjelmkomminasjon og greier så hun får ropt på hjelp i nødens stund. :\m/: :janikk

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

D'ække lett å værra Pollti, prøv det den som vil. Gammelt jungelord.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Svar