Jeg er veldig av og på når det kommer til nettbruk, og denne vinteren har det vært en del andre aktiviteter som (desverre) har stått høyere i fokus! Jeg har stadig vært innom og lest litt her, men har rett og slett ikke tenkt på å logge meg inn!

Det klør i hele kroppen når jeg ser været om dagen, og jeg går og venter på et nytt batteri til Wingen slik at jeg også kan få kjørt litt! Skulle sette inn det gamle batteriet i helga og kjøre meg vill, men da multimeteret viste 0,04 dreit jeg i det! Jeg trodde virkelig batteriet skulle være fint da jeg har vært nøye med syrenivå og vedlikeholdslading.

For de som husker det så fablet jeg i høst om å bygge om Wingen til en ratbike. Det prosjektet har latt vente på seg, og jeg vil nok neppe sette inn store midler for å bygge den om. Isteden lar jeg den bare leve med de sår og arr den måtte pådra seg, og skulle det være behov for reparasjoner så har jeg sett såpass mye på McGyver at jeg skal få fikset problemet OG få det til å se jævli ut! Hehe.. Så på den måten tenker jeg sykkelen blir så vakker så vakker....

Jeg sliter fremdeles med at startmotoren bare starter i utide og tømmer batteriet, og etter noen dagers leting har jeg gitt opp feilsøkingen da det ikke er noen feil å finne med mindre jeg tar feilen på "fersk gjerning". Så i den anledning har jeg gått til anskaffelse av en Bosch 450 Startbooster slik at jeg kan jekke igang motoren igjen dersom jeg skulle få klikk på tur. Forhåpentligvis vil problemet dukke opp oftere og oftere slik at det blir lettere å identifisere feilen! Muligens kan jeg bli litt "pain in the ass" å ha med på tur pga dette, men ha tålmodighet med meg så blir det nok fine turer allikevel! :)

Uansett så gleder jeg meg til sesongen, og jeg skal følge med på Mcsidens kalender! Faren er stor for at jeg blir med på diverse aktiviterer som blir satt opp. Sverigeturen ser meget spennende ut! :)
-Storm