frokosten var god den

Bare å kjøre med hodet så kommer alt seg! Jeg husker da jeg sto der med lappen i handa, og skræva over min første mc for første gang. Starta opp og kjørte 2 måneder i strekk med konstant gåsehud! Aaah! Minner :)Irongirl skrev:Takker for koselige tilbakemeldinger folkensHåper å få truffet på noen av dere etterhvert ja. Jo flere man møter som også kjører, jo bedre! ¨
Hadde egentlig ikke råd til sykkel nå selv, men kunne ikke la være. Heller en sykkel med skjønnhetsfeil enn ingen sykkel i det heletatt :-) Motoren går som bare det og den har blitt godt vedlikeholdt sånn sett, så da måtte jeg slå til!
Ble en liten tur i dag også gittBare småtusla bort til farmor på en kopp kaffe og en liten tur rundt og i byen. Greit å bli vandt til skarpe svinger i kryss og clutch ikke minst..
Du måtte vel stoppe for å fylle bensin innimellom ?Bjoennavind skrev:... :kjørte 2 måneder i strekk med konstant gåsehud! Aaah! Minner :)
Ja desverre.. Men gjorde de unna så fort det gikk an!!Pollti skrev:Du måtte vel stoppe for å fylle bensin innimellom ?Bjoennavind skrev:... :kjørte 2 måneder i strekk med konstant gåsehud! Aaah! Minner :)![]()
Jeg tror hue ditt fikk seg en smell :)Mysterion skrev:jeg husker jeg fikk lappen på en torsdag. fredag hadde jeg min første feriedag, og satte nesa rett over til bergengodtur som førstetur.... endte og med en avkjøring i regnet..... men overlevde det og...