Jeg har tidligere bestemt meg for at jeg vil montere nye håndkontrollere da de gamle orginale HD kontrollerene er slitte, matte, ekstremt store, og nå også litt små fusken i det elektriske.. Det at de er falmet og det elektriske er en smal sak å endre på, men det at dem er store er det kun en remedi til... Bytte til noe mindre...
Jeg har tidligere bestemt meg for at valget skulle bli Joker Machines JX.

De er sorte, de er pene og de er små!
I første omgang bare med mekaninsk clutch, men tanken om hydraulisk clutch frister litt.
Men.. Knappene til Joker er ikke så gjennomført synes jeg.
Se link for asortemang
http://www.jokermachine.com/itemstreet2 ... ceholder=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Et eksempel montert på styre:
Svenske ISR Brakes der i mot, har en helt annen design på kontrollerene.. Litt mer klumpete og "rigide", og ikke er de tilgjengelig i sort heller.. Men jeg liker også dette designet, og.... De har gjort løsningen med knapper helt annerledes... Der kan man bytte halve festebraketten for fks bremseholderen, til en brakett med innebygget knapper på.
Litt lite bilde:

Bryter brakettene kommer i forskjellige konfigurasjoner, så enn kan lett tilpasse til behovet.
Om valget blir ISR vurderer jeg enten å handle disse:
Eller å ta den helt ut på "klum-design" og handle disse:
Har på sikt planer om å bytte til ISR kalippere både fremme og bak, så ISR kontrollere vil jo være en mer gjennomført løsning. Men jeg er ikke så nøye på den delen.
Hva mener dere som følger med her?