Da tenker du først og fremst påå ... farta?Geir skrev: Mange fellestrekk med mc-kjøring faktisk...

Da tenker du først og fremst påå ... farta?Geir skrev: Mange fellestrekk med mc-kjøring faktisk...
Sitter også å jobbe med prosjektoppgave. Lasting av olje på Mongstad, lossing i Louisiana, og dokking i Trinidad, og alt det innebærer. En god del utregninger + en haug med regelverk og ting og tang og mikk og makk.Snikkeren skrev:Sitter og jobber med prosjektoppgave - Prosjektering av en liten boligblokk på 3 etasjer med 8 leiligheter.
Dette er oppkjøring til hovedprosjektet som begynner om noen uker.
Geir skrev:Sitter & leser teori for utrykningskjøring etter to dager med blålyskjøring i Bergen & omegn forrige uke. Mange fellestrekk med mc-kjøring faktisk...
Dexter skrev:Nå ligger jeg i sofan. Har bevilget meg enda en fridag i vinterferien. Skal lese litt og deretter ut en tur å fikse litt på en bremseslange.
Boka jeg nå har startet på er: http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st= ... cid=211307" onclick="window.open(this.href);return false;
He, he.... Det var vel ikke det jeg hadde fremst i tankerekken faktisk, men når du nevner det...jhn skrev:Da tenker du først og fremst påå ... farta?Geir skrev: Mange fellestrekk med mc-kjøring faktisk...
Gratulerer! Lenge siden? Selv må jeg til Haugesund å kjøre opp, men det går vel det også... Ang. sirene i høyre felt; la de seg over fra venstre til høyre i forvirringen kanskje og sperret for deg?Baltazar skrev:Det er jeg ferdig med....ha ha...Geir skrev:Sitter & leser teori for utrykningskjøring etter to dager med blålyskjøring i Bergen & omegn forrige uke. Mange fellestrekk med mc-kjøring faktisk...
PS: min oppkjøring gikk fra fyllingsdalen-ågotnes-fyllingsdalen...Og dagens tips er ikke bruk sirene i høyere felt på flerfeltsvei!..Lykke til
Brannvesenet, deltidskorps. Mer som en meningsfull hobby egentlig - nok et likhetstrekk med mc-kjøring!Svolp skrev:Dere jobber med Geir og Baltazar siden dere har 160?
Sitte forresten på mcsiden.no og skriver![]()
Akkurat!Geir skrev:He, he.... Det var vel ikke det jeg hadde fremst i tankerekken faktisk, men når du nevner det...jhn skrev:Da tenker du først og fremst påå ... farta?Geir skrev: Mange fellestrekk med mc-kjøring faktisk...Tenkte faktisk mer på å gjøre seg synlig vha. tegn og plassering, alltid ha en plan B, kompensere for medtrafikanters feil osv....
Gratulerer! Lenge siden? Selv må jeg til Haugesund å kjøre opp, men det går vel det også... Ang. sirene i høyre felt; la de seg over fra venstre til høyre i forvirringen kanskje og sperret for deg?Baltazar skrev:Det er jeg ferdig med....ha ha...Geir skrev:Sitter & leser teori for utrykningskjøring etter to dager med blålyskjøring i Bergen & omegn forrige uke. Mange fellestrekk med mc-kjøring faktisk...
PS: min oppkjøring gikk fra fyllingsdalen-ågotnes-fyllingsdalen...Og dagens tips er ikke bruk sirene i høyere felt på flerfeltsvei!..Lykke til
Brannvesenet, deltidskorps. Mer som en meningsfull hobby egentlig - nok et likhetstrekk med mc-kjøring!Svolp skrev:Dere jobber med Geir og Baltazar siden dere har 160?
Sitte forresten på mcsiden.no og skriver![]()
Ooops... Topic: Sitter på jobb og misbruker arbeidstiden på mcsiden.no...