Fint i Spania eller?husqy skrev:Her er det 20 grader i solveggen og bare veier! En uke til med sol så er det glimrende

Fint i Spania eller?husqy skrev:Her er det 20 grader i solveggen og bare veier! En uke til med sol så er det glimrende
Hehe..husqy skrev:Er ikke i Spania. Stedet heter Hamar![]()
Sitter nå i t-skjorte og terrassedøra oppe
brrrr..GRUSOMT...ArcticTiger skrev:Skikkelig "kyst-vinter" her idag: Sørvest vind, pøsregn med enkelte sluddbyger, 3 plussgrader og hålkeføre på sideveiene. Så nå skal jeg ha meg en, og så blir det ut i Fergusonen å hente litt fjære-sand og strø litt så det ikke blir blåræv og brukne lårhalser.
E6 ble for det meste bar idag. I går var den såpeglatt og sporete, med mange utforkjøringer
JaaaaaGodtvoksen skrev:brrrr..GRUSOMT...ArcticTiger skrev:Skikkelig "kyst-vinter" her idag: Sørvest vind, pøsregn med enkelte sluddbyger, 3 plussgrader og hålkeføre på sideveiene. Så nå skal jeg ha meg en, og så blir det ut i Fergusonen å hente litt fjære-sand og strø litt så det ikke blir blåræv og brukne lårhalser.
E6 ble for det meste bar idag. I går var den såpeglatt og sporete, med mange utforkjøringer
ArcticTiger skrev:JaaaaaGodtvoksen skrev:brrrr..GRUSOMT...ArcticTiger skrev:Skikkelig "kyst-vinter" her idag: Sørvest vind, pøsregn med enkelte sluddbyger, 3 plussgrader og hålkeføre på sideveiene. Så nå skal jeg ha meg en, og så blir det ut i Fergusonen å hente litt fjære-sand og strø litt så det ikke blir blåræv og brukne lårhalser.
E6 ble for det meste bar idag. I går var den såpeglatt og sporete, med mange utforkjøringer, og enda verre er det at jeg er her av egen vilje