Har sett på / prøvd brukte sykler, men har virkelig lyst på en TDM900 ABS 11/12

Skal jeg ta en tur oppi gata til Speed Motorcenter og høre hva de har og komme med?

Har du lyst på TDM skal du bare slå til
Høres lovende ut!Snikkeren skrev: Jeg er strålendes fornøyd med min, og det ser ikke ut som den blir skiftet ut i overskuelig fremtid.
Tankveske er alltid greit å ha for håndenGielas skrev:Hva bør man ha utenom sidevesker?
Elolz skrev: Slip-on potte som får fram den deilige twinlyden skikkelig
???Northman skrev:Sommerluft
Den kan jeg skrive under på.AJ skrev:Elolz skrev: Slip-on potte som får fram den deilige twinlyden skikkelig![]()
Slip-ons blir aldri feil på en TDM
Midtstøtte kan jo være greit og ha.Snikkeren skrev:
Midtstøtte er noe jeg fremdeles ikke klarer å bestemme meg om jeg vil ha eller ikke. Det kan være veldig praktisk, men mister kanskje litt nedleggsvinkel med den.
Men er det noe problem å vippe sykkelen på støtta da?Snikkeren skrev:Jeg har depostøtte som jeg bruker hjemme i garasjen, men det er på tur man merker savnet av midtstøtte.
Lett å vippe TDM'en opp på midtstøtta, ja.Gielas skrev:Men er det noe problem å vippe sykkelen på støtta da?Snikkeren skrev:Jeg har depostøtte som jeg bruker hjemme i garasjen, men det er på tur man merker savnet av midtstøtte.
(tydeligvis - siden det er så stort tema...)
Slik generelt tenkte jeg dòg, bra at TDM'en er såpass medgjørlig!AJ skrev:Lett å vippe TDM'en opp på midtstøtta, ja.Gielas skrev:Men er det noe problem å vippe sykkelen på støtta da?Snikkeren skrev:Jeg har depostøtte som jeg bruker hjemme i garasjen, men det er på tur man merker savnet av midtstøtte.
(tydeligvis - siden det er så stort tema...)
Hvordan det er med depotstøtte vet jeg ikke siden jeg aldri har prøvd...
Jajo, hvis du mener garasjejekk som i depotstøtte.Gielas skrev:Midtstøtte kan jo være greit og ha.Snikkeren skrev:
Midtstøtte er noe jeg fremdeles ikke klarer å bestemme meg om jeg vil ha eller ikke. Det kan være veldig praktisk, men mister kanskje litt nedleggsvinkel med den.
Noen sier det er fiint å ha for kjedesmøring - er det ikke da greit å ha en sånn derre garasejekk?
Dette er cluet, det er nok lite "racing" av meg, men jeg kjører langt og lenger enn langt på R1'en min, og savner midtstøtte som ikke er på maskina. Det er så vanvittig praktisk :)Snikkeren skrev:Jeg har depostøtte som jeg bruker hjemme i garasjen, men det er på tur man merker savnet av midtstøtte.
Hehe, såpass? Kan jo alltids klare seg uten midtstøtte på tur, men det hadde vært praktisk om den var der :)mekkern skrev:ser ikke prob med midtstøtte...fothvilerne tar jo nedi før støtta på min så......
Den så jo veldig kjekk ut... Handlet inn en sånn skru sak fra Biltema som gjør det samme, men den er veldig tungvindt, må skru og skru... Var ikke plass til den under passasjersalen heller så kutta den litt, da fikk den plass delt, men var allikevel tungvindtSnikkeren skrev:Jeg kjøpte meg en sånn en som alternativ til midtsøtte:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=mJgTF16a ... r_embedded[/video]
Tenkte at da fikk jeg ihvertfall smurt kjeden på tur aleine. Men det viste seg å ikke funke like bra som på videoen. Når jeg skal sette den opp, så flytter sykkelen seg sidelengs, og da klarer den ikke å løfte hjulet av bakken.
Hadde denne med på PreHøstTuren, og den funket kun hvis noen holdt imot på andre siden slik at sykkelen ikke flyttet på seg. Det ble heller til at jeg bikket sykkelen opp på sidestøtten selv, og fikk en av de andre til å smøre.