Og etter den installasjonen har jeg store utfordringer med å få de til å åpne opp for meg hver gang jeg trenger å være der inne! Det er jo ikke mulig å gi meg min egen portåpner for å slippe maset. De har 2. (vet ikke om det er mangel på tillitt eller hva det er for noe.. HAN er kjempeålreit og låner meg åpneren i hemmelighet - HUN vokter de med livet som innsats).

Så hva skal jeg gjøre? Jeg er utrolig nok IKKE interressert i å stå ute på gata for å skru, men siden de alltid har en unnskyldning for at jeg ikke slipper inn i garasjen, hva gjenstår som alternativ? Flytte?
Jeg vil jo ikke flytte heller, for HAN er kjempetrivelig, og vi bor generellt veldig bra her! Vi blir invitert på fest så fort HUN er ute av huset også! (Det er ingen tvil om hvem som er sjefen

OM vi måtte bestemme oss for å flytte også så må vi spare opp til nytt depositum, og det tar jo 100 år. Det er ikke depositumsavtale her vi bor nå, så vi brukte pengene på sårt tiltrengt vaskemaskin og bil

Jeg har stadig kikket etter en garasje å leie (spesielt om vinteren så jeg kan skru), men det er jo jævla tungvint å først måtte kjøre et stykke med bil for så og kunne kjøre sykkel!
Noen som har vært i lignende situasjoner? Tips mottas med takk!