Svein2 skrev:........ Hvis ikke har jeg en unnskyldning (ikke at jeg trenger det) til en tjall i helga, å bruke AJ metoden.![]()

Svein2 skrev:........ Hvis ikke har jeg en unnskyldning (ikke at jeg trenger det) til en tjall i helga, å bruke AJ metoden.![]()
Rødvinssivilisasjon har itte nådd utkantnorge enda. Vi vet hva rødvin er, det er noe kvinnfolka sitt å skåler med.ArcticTiger skrev:Svein2 skrev:........ Hvis ikke har jeg en unnskyldning (ikke at jeg trenger det) til en tjall i helga, å bruke AJ metoden.![]()
Rødvin(AJ-metoden) og tjall er vel ikke akkurat samma greia, men du får deg jo en "reise" iaffal
Det er nok lenge sia jeg var på dine trakter Svein2, jeg er nok ikke helt inne i sjargången der. Men det er kanskje like greit at du holder deg stasjonær, og ikke dreg så ofte inn til tettbygde strøkSvein2 skrev:Rødvinssivilisasjon har itte nådd utkantnorge enda. Vi vet hva rødvin er, det er noe kvinnfolka sitt å skåler med.ArcticTiger skrev:Svein2 skrev:........ Hvis ikke har jeg en unnskyldning (ikke at jeg trenger det) til en tjall i helga, å bruke AJ metoden.![]()
Rødvin(AJ-metoden) og tjall er vel ikke akkurat samma greia, men du får deg jo en "reise" iaffal
En tjall er noe man lager sjøl, som er ren vare uten E-er, blandes i brus. Det hender det blandes i kaffe å, men da blir det kallt noe annet. Virkningen er uansett det samme, dessuten blir det lettere å handle på nett.
Det er ikke helt off-topic mekkern, må bare hjelpe Svein2 litt med sjargången, så han ikke havner på avveie når vi skal til Utlandet i sommermekkern skrev:Har fått off topic fingeren![]()
etter ett innlegg men her kan det visst røres til som en vil..tror ikke noen fikk med seg ruteforslaget engang...
Ja, det skled nok ut litt for mye her...mekkern skrev:Har fått off topic fingeren![]()
etter ett innlegg men her kan det visst røres til som en vil..tror ikke noen fikk med seg ruteforslaget engang...
Jeg har ikke tro på at du kan klassifiseres som "Synsk"Jo... tror det kan bli bra, jeg
![]()
Når man er i Rom så gjør som romerne, er det noe som heter.ojda skrev: Er forresten beroligende å se at du endelig har oppdaget
hva godt øl er
Der sier du noe, sendte en mail på forespørsel, men null responsAJ skrev:Begynner så smått å nærme seg og tida går som regel fortere enn vi tror.
Derfor en liten påminnelse om at det antakelig kan være lurt å booke nå, for de som ønsker det. Kan hende plassen er fullbooket allerede, for alt jeg vet...![]()
Uansett, her er posten med mer info for de som er interessert:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=3624" onclick="window.open(this.href);return false;
Tok litt tid før jeg fikk svar jeg også, men etter hvert så dukket det opp en mail. Viste seg at fyren hadde vært på jakt...Northman skrev:Der sier du noe, sendte en mail på forespørsel, men null responsAJ skrev:Begynner så smått å nærme seg og tida går som regel fortere enn vi tror.
Derfor en liten påminnelse om at det antakelig kan være lurt å booke nå, for de som ønsker det. Kan hende plassen er fullbooket allerede, for alt jeg vet...![]()
Uansett, her er posten med mer info for de som er interessert:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=3624" onclick="window.open(this.href);return false;
Lønner seg kanskje å ringe?