Hiver meg på her, jeg...
Håper ting løser seg hjemme hos dere,
rogg.
Og hos deg
mekkern.
Mindre problemer her, men irriterende.
Den derre hersens Almera'en, som jeg har tenkt å plages med enda litt til, ville ikke starte i går. Når Almeraen er i det lunet betyr det at starteren høres ut som ei kverulerende kvern. Høres ikke helt vettug ut på en flekk

En rar og høyst unormal lyd. I hvert fall i forhold til de dagene hvor denne brukelige, men like ubrukelig bilen har sine gode dager.
Som regel løser dette gjentagne problemet seg med å seigpine starteren til bilen rett og slett gir opp, kaster inn håndkleet som heter, og starter.Motvillig og med ei skikkelige spykule bakut som tåkeklegger nærområdet med disse sure oppstøtene.
Også funker ting greit en periode. I hvert fall dett med startingene.
De andre rare tingene som skjer med bilen skal jeg ikke engang begynne å nevne...
Denne gangen hjalp det ikke å pestpineplage bilen til å starte. Plutselig sa batteriet takk for seg. Og der står vi, da...
Har satt på batterilader i natt og vil prøve igjen seinere i dag. Håper at fillebilen faktisk har fått tenkt seg om i løpet av natta. Men neimen om jeg er sikker...
Gjør et forsøk etter frokost, som skal inntas på terrassen i bortimot 20 grader

!!
Så er det å hive seg på MC'en og ut på tur.
Fillebiler får vente når været er sånn som i dag.
Det kommer alltids en hverdag igjen rundt neste hjørne og all begredelighet utsettes til da - i hvert fall på en dag som denne.
Og til deg som har giddet å lese usammenhengende vås som dxet jeg har skrevet her tidlig en så vakker 1. mai fikk jeg lyst til å si dette: kanskje vi sees langs veien i dag? Husk i så fall å hilse pent!
Dette er den store dagen for oss MC-folk
Ha en riktig god dag, folkens!