Vess du veinte på nå som e universalt så tru i du får veint læng ja

Det e jo så hælvete dyrt vessn kjøpe nå som itt verke

Tænkt bere det ha verri enklar t ongan vess vi ha hatt ordentle samband

Mobiltelefon heter detCrinos skrev: Jeg ønsker et system som ikke er avhengig i at alle bruker det samme merket, som bare fungerer på alt.. Men det er nok utopi
På siden en i denne tråden, er det et produkt med blant annet strupemic som jeg trodde kunne være bra. Men bestilte aldri da det virket litt... gammelt.. (illustrasjonsbildene og slikt var av gamle mobiler og produkter).Globe skrev:Bra du sjekker dette Crinos...mener å ha lest at du vurderte å teste, eller hadde testet, et system med strupemic? Det må jo være et godt alternattiv på mc? Men...et slikt system leveres vel neppe i forhold til kravet om full "connectivity"..
Så får vi da bare se om det er noe tess! :)This application was specially designed for noisy environments, such as motorcyclist or bicyclist groups...
Crinos skrev:Web Bike World har en reportasje av et senere system av strupemic fra IASUS, dette spesielt designet for MC kjøring.
http://www.webbikeworld.com/motorcycle- ... hroat-mic/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nå gjennstår det bare å finne en fullgod app til smartphone som duger! :)
Dessverre er min HTC "urgammel" dvs, ca et år, og den kjører android 2.3.3 som høyeste lansering. (kan roote den, men da mister jeg HTC Sense som jeg liker for mye til å gi slipp på).Wi-Fi Direct allows Android 4.0 (API level 14) or later devices with the appropriate hardware to connect directly to each other via Wi-Fi without an intermediate access point. Using these APIs, you can discover and connect to other devices when each device supports Wi-Fi Direct, then communicate over a speedy connection across distances much longer than a Bluetooth connection. This is useful for applications that share data among users, such as a multiplayer game or a photo sharing application.
Ser ut som at HTC i det minste tar et graftig tak i oppgraderings planene sine, og gir android 4.0 til en del modeller her. Burde gi raskgang i dugelige intercom apper :)Crinos skrev:Har lett mye etter dugelig smartphone programmvare uten å finne noe fullgod løsning.
Men det kan snart endres helt på.. I alle fall for de som er så heldige å ha produkter som kan kjøre android 4.0
En ting de nå har implementert i android 4.0 er Wi-Fi Direct.Dessverre er min HTC "urgammel" dvs, ca et år, og den kjører android 2.3.3 som høyeste lansering. (kan roote den, men da mister jeg HTC Sense som jeg liker for mye til å gi slipp på).Wi-Fi Direct allows Android 4.0 (API level 14) or later devices with the appropriate hardware to connect directly to each other via Wi-Fi without an intermediate access point. Using these APIs, you can discover and connect to other devices when each device supports Wi-Fi Direct, then communicate over a speedy connection across distances much longer than a Bluetooth connection. This is useful for applications that share data among users, such as a multiplayer game or a photo sharing application.
Men, det at det nå er en mulighet, vil gjøre at det antageligvis kommer flere appe som bruker dette, og da ser jeg for meg et intercom system som kan fungere helt ypperlig!
Sitter her og er veldig utålmodig... Venter i spenning på oppdatering som bør komme rett rundt svingen nå.. Har en Incredible SDexter skrev:Jeg har en Sensation, så jeg fikk ICS her om dagen. Betydelig mer responsiv. Bedre batteritid og generelt raskere.
Ikke kjøpt nytt sett enda. Sjekket Scala'en for første gang i dag denne sesongen og det funker fortsatt. Regner derfor med at jeg satser på at det 'gode' gamle Teamset' et holder en sesong tilojda skrev:Hva ble det til A.J.![]()
Havnet du opp med Bluewhale Wireless G8 Intercom
eller ble det Scala på deg igjen?