Godt Nytt År til alle på forumet

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
bm
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Godt Nytt År til alle på forumet

Legg inn av bm »

Så er ett nytt år på plass med forventninger med telefon fra Norsk Tipping på Hamar....

Venter med lengsel å smerte etter denne telefonen og mulighet for en ny tohjuling..

Ønsker alle her på forumet et Godt Nytt år
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Takk likeins, bm :)
Håper du holder oss med selskap også i året som kommer :)

Brukeravatar
tagesk
Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
Kontakt:

Et godt år i 2009!

Legg inn av tagesk »

Det er overskyet, og yr, så det nye året starter ikke bra. Blir ikke den sedvanlige nyttårsturen på meg i år. :mk

Men jeg vi får besøk av en MC fra Norge på lørdag. Planen er å kjøre å møte ham på stasjonen (han kommer med AutoZug), så da blir det vel godt over 1.000 km på Bamsefar og meg i løpet av lørdagen. Så kanske får året en god start likevel.

Uansett - alt det tekniske arbeidet med Milslukeren er nå ferdig, så jeg håper 2009 blir året hvor vi kan kjøre mer enn vi kjørte i 2008.
Sett i lys av en (opphisset) debatt på andre nettsteder om "snikreklame" for konkurrenter, la meg ile til og minne om at Milslukeren ikke er et generellt diskusjonsforum (som MCsiden) men en vennskapelig kappleik mellom dedikerte sjåfører.
Her er hva jeg ønsker meg til min fødselsdag i januar: Et eget ord på norsk som skiller mellom bil-sjåfører og mc-sjåfører; på engelsk er en driver noe annet enn en rider.

Eftersom sjansen for at jeg skal møte deg på Tyrigrava er ekte lik null, får jeg håpe vi kan treffes i Toscana i steden. Dersom vi mot formodning ikke skulle møtes, la meg ønske deg et godt år i 2009.

[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Et godt år i 2009!

Legg inn av AJ »

tagesk skrev:Det er overskyet, og yr, så det nye året starter ikke bra. Blir ikke den sedvanlige nyttårsturen på meg i år. :mk

Men jeg vi får besøk av en MC fra Norge på lørdag. Planen er å kjøre å møte ham på stasjonen (han kommer med AutoZug), så da blir det vel godt over 1.000 km på Bamsefar og meg i løpet av lørdagen. Så kanske får året en god start likevel.

Uansett - alt det tekniske arbeidet med Milslukeren er nå ferdig, så jeg håper 2009 blir året hvor vi kan kjøre mer enn vi kjørte i 2008.
Sett i lys av en (opphisset) debatt på andre nettsteder om "snikreklame" for konkurrenter, la meg ile til og minne om at Milslukeren ikke er et generellt diskusjonsforum (som MCsiden) men en vennskapelig kappleik mellom dedikerte sjåfører.
Her er hva jeg ønsker meg til min fødselsdag i januar: Et eget ord på norsk som skiller mellom bil-sjåfører og mc-sjåfører; på engelsk er en driver noe annet enn en rider.

Eftersom sjansen for at jeg skal møte deg på Tyrigrava er ekte lik null, får jeg håpe vi kan treffes i Toscana i steden. Dersom vi mot formodning ikke skulle møtes, la meg ønske deg et godt år i 2009.

[TaSK]
Ikkeno' problem med henvisninger til andre nettsteder på sidene 'våre' så lenge det ikke skrikes høyt og males bredt om å "Bli heller medlem hos oss!!" ;)

Milslukeren ser vi fram til å følge videre :thumleft

Edit:
Riktig Godt Nytt År, forresten... ;)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

tagesk skrev:

[TaSK]
Tyrigrava blir neppe noe sted jeg kommer til å stikke så mye innom, nei...
Men om du skulle forville deg opp i nordlige strøk så må du mer enn gjerne stikke innom Norges Toscana, nemlig her på Hadeland 8)

Eller frister det meget med en tur til dine trakter i Italia... Var nettopp innom websidene deres og ble betatt og fascinert - såpass mye at jeg sånn litt forsiktig kommer til å foreslå en aldri så liten ferietur ned dit for kona... :nervøs

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

AJ skrev:Eller frister det meget med en tur til dine trakter i Italia... Var nettopp innom websidene deres og ble betatt og fascinert - såpass mye at jeg sånn litt forsiktig kommer til å foreslå en aldri så liten ferietur ned dit for kona... :nervøs
Regner med at det blir tur først i oktober, følg med her for detaljer viewtopic.php?p=8016#8016

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev:
AJ skrev:Eller frister det meget med en tur til dine trakter i Italia... Var nettopp innom websidene deres og ble betatt og fascinert - såpass mye at jeg sånn litt forsiktig kommer til å foreslå en aldri så liten ferietur ned dit for kona... :nervøs
Regner med at det blir tur først i oktober, følg med her for detaljer viewtopic.php?p=8016#8016
Ikke dumt, slett ikke dumt... :janikk
Skal nok følge med, ja... :knegg

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Bra det, sånn at du ikke legger deg til uvaner som å sovne i timen...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev:Bra det, sånn at du ikke legger deg til uvaner som å sovne i timen...
:knegg

Svar