Traff flere fra MCsiden.no, også et par jeg ikke har truffet tidligere. Hyggelig å treffe dere, Gielas og arntsi

Ja selvfølgelig var det jo det jeg savnet mest!runerytter skrev:øøøhhhhh...... Det du savnet mest, Bjoennavind, var vel en stand med Rukka til halv pris
Hyggelig å treffe deg også. Fint at dere likte det vi hadde å vise frem.AJ skrev:Kommer bilder og litt tekst fra MC-messa i morgen etter at vi kommer hjem igjen.
Traff flere fra MCsiden.no, også et par jeg ikke har truffet tidligere. Hyggelig å treffe dere, Gielas og arntsi
Takk for titten - mange sykler etter min smak...Hjernen skrev:Noen bilder jeg tok;
Syntes de så veldig praktiske ut, mens sykker'n er ikke min favoritt...Hjernen skrev:
Vet ikke helt hva jeg synes om de "veske-setta" der asså....
Selve sykker'n ser ikke så gæren ut da...
Jeg prøvekjørte en slik Super Tenere i fjor. Den hadde disse sideveskene på. Å utseende lurer :-# De er av plastikk og var fryktelig billig i følelsen.. Låsen og hengslene til lokkene bla føltes fryktelig skjøre og billige ut, holdt også på å bøye nøkkelen når jeg skulle låse opp for å se. Ikke var det spesielt go plass i de heller. De er dobbelvegget og er mye mindre inni en hva de ser ut som..Godtvoksen skrev:Syntes de så veldig praktiske ut, mens sykker'n er ikke min favoritt...Hjernen skrev:
Vet ikke helt hva jeg synes om de "veske-setta" der asså....
Selve sykker'n ser ikke så gæren ut da...