Jeg har et passe kamera på telefonen vi kan bruke! Hvis den fortsatt funker på den tiden daojda skrev:ArcticTiger![]()
Vit en ting! Du vil aldrig bli tilgitt hvis du glemmer igjen fotoapparatet

Jeg har et passe kamera på telefonen vi kan bruke! Hvis den fortsatt funker på den tiden daojda skrev:ArcticTiger![]()
Vit en ting! Du vil aldrig bli tilgitt hvis du glemmer igjen fotoapparatet
Nei, vi fant ut at det blir litt for travelt i helga nå om 2 uker, men jeg skal ned igjen til Andebu siste helga i April og har bedre tid daojda skrev:Åja! jeg kobla ikke malingfesten med prøvekaninprosjektet til Evike![]()
Om ikke AMD tviholder på godtigeren ser jeg dere der![]()
Forventer full rapport
+1ArcticTiger skrev:Da tar vi "påmelding" pr. PM til meg eller Bjoennavind for den som vil væra med på denne Malingsfesten Lørdag 28 april i Andebu![]()
Så kommer nærmere adresse og tidspunkt for seansen tilbake på PM![]()
Jeg ordner Kaffeog litt å Biteti
Bjoennavind skrev: Det stemmer jeg prata om å lage ratbike, og på en måte er jeg igang med det.. Jeg har bestemt å bare la den bli det av seg selv, og ikke gjøre så store modifikasjoner på en gang. :-) Så det vil si at dersom jeg tryner og knuser kåpa, så kommer jeg ikke til å sette på ny kåpe men teipe og stripse det resterende osv..![]()
Den vil nok på sikt både ruste og se jævlig ut, og det gleder jeg meg til!![]()
Og til Informasjon så er Goldwingen per idag grønn!
Kanskje det e ei fin anledning til å blåse liv MC-sidens egen TV-kanal igjen?ArcticTiger skrev:Da tar vi "påmelding" pr. PM til meg eller Bjoennavind for den som vil væra med på denne Malingsfesten Lørdag 28 april i Andebu![]()
NB: Detta er et Serriøst Prosjekt, så vi forventer Kreativitet og Positiv deltakelse fra alle
![]()
Da har vi nottert Ojda på DeltagerlistenArcticTiger skrev:Da tar vi "påmelding" pr. PM til meg eller Bjoennavind for den som vil væra med på denne Malingsfesten Lørdag 28 april i Andebu![]()
NB: Detta er et Serriøst Prosjekt, så vi forventer Kreativitet og Positiv deltakelse fra alle
![]()