Ok Ok... Ikke hvem som helst, får jeg lov til å tusje litt på moppa?ArcticTiger skrev:![]()

Ok Ok... Ikke hvem som helst, får jeg lov til å tusje litt på moppa?ArcticTiger skrev:![]()
Hvor lenge holder 3 liter? Nok til hengeren også?Bjoennavind skrev:
YEAH!! Fytti F jeg gleder meg!Bjoennavind skrev: Det bilde jeg la ut av den rustne wingen... Er denne malingen blandet til, eller er det faktisk den rustrøde arcanolen?
Bjoennavind skrev:ArcticTiger skrev:Det "rustne" er nok en effekt de har lagt på oppå malinga, du ser det samme er brukt der det er spraya på "SPIDER" på tanken. Vi får vel ikke til den effekten med Arcanol. I denne omgang blir det å male sykkern, så kan du videreutvikle finishen og påføre detaljer etterhvert. Du vet et Kunstverk blir ikke ferdig på en formiddag![]()
Malingsmengden skal du ikke bekymre deg for, bare ta med hengern og.
NickNei skrev:Du kan nok finne noen tips her :
http://www.ratbike.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uansett, tøft prosjekt :)
Var tanken å montere det på moppa?Bjoennavind skrev:Noen som vet hvor jeg kan få tak i et oksekranium? Med horn på?![]()
Hørte på jobben, men de ville ikke gi meg et pga Mattilsynets regler![]()
Skal høre med lokale bønder, men tviler på at jeg finner noe siden vi bor så nærme slakteriet!
Jess!Northman skrev:
Var tanken å montere det på moppa?
I fronten hadde vel vært kulere, meeen horna får du nok reaksjoner på :)Bjoennavind skrev:Jess!Northman skrev:
Var tanken å montere det på moppa?![]()
Har jo bagasjebrett på toppkofferten.. Tenkte å surre oksekraniet fast med piggtråd
De kan si mye på det meste... Drit i å stopp så går det nok bra...! ;DBjoennavind skrev:Vet fronten hadde vært kulere, men da blir jeg nok stoppa jævla fort![]()
Kan vel ikke si no på horna når den ligger oppå toppkofferten vel?