Har gjort några inköp i år jag också, det är en härlig känsla.

Crinos skrev:Gratulerer med både ny bil og sykkel... Greit som BMW fan er jeg selvsagt forpliktet til å KONDULERE deg med bilen...hehe..
Neida.. Flott bil og flott sykkel!![]()
Tøft å se at du velger en sykkel som følger moderator fargen. Går ut i fra at dette var bevist?
Så fort føret tillater det.......før påske er håpet :[-o<ojda skrev:Sederja :=D> Da var det for sent å angre![]()
Gratulerer med ny sprek sykkel.
Når står den på veien da?
Klar for litt moro nå, kjenner jegTBI81 skrev:Gratulerer! Denne blir sikkert moro
Klar for vår og sommer jeg...NÅ!!ArcticTiger skrev:@Globe:Grattlere med nytt Jern og nytt Bur! Det blir nok en fin sommer på Det Grønne Lynet
Javisst....alternativet var jo å omlakkere den jeg hadde...og det var jo uaktuelt. Synes det var tøft av deg å velge det alternativet etter at vi ble enige om at vi kjører "moderatorfarger" på MC'ene våre fra og med sesongen 2012Crinos skrev:Gratulerer med både ny bil og sykkel... Greit som BMW fan er jeg selvsagt forpliktet til å KONDULERE deg med bilen...hehe..
Neida.. Flott bil og flott sykkel!![]()
Tøft å se at du velger en sykkel som følger moderator fargen. Går ut i fra at dette var bevist?
Den er MYE større, MYE dyrere (NY) og så kan det være greit å ikke hoppe over for mange ringer i oppgraderingssprialenGodtvoksen skrev:Kjrempetøff - GRATULERER igjen....
men si meg hvorfor valgte du ikke 1400, maken til Svolp ?