Å gå på fortauet i ti minutter er farligere enn å kjøre MC fra Lindesnes til Gamvik ! Merry jul in Ittalia !

Pass på BMWn !

Merry jul to deg too!Intruder skrev:Merry jul in Ittalia !![]()
Sukk - skal se på det i løpet av dagen.Ragnhild skrev:Ville inn på milslukeren i dag, men fikk denne feilmeldinga:
Internal Server Error
Nå har jeg fått et par folk rundt om i verden til å forsøke å surfe over tilRagnhild skrev:Ville inn på milslukeren i dag, men fikk denne feilmeldinga:
Internal Server Error
Funker nå, ja :th.uptagesk skrev:Nå har jeg fått et par folk rundt om i verden til å forsøke å surfe over tilRagnhild skrev:Ville inn på milslukeren i dag, men fikk denne feilmeldinga:
Internal Server Error
www.milslukeren.org
De sier det funker fint.
Kan du forsøke igjen?
[TaSK]
OK, da mangler bare innholdet.....AJ skrev: Funker nå, ja :th.up
... som i grunnen er en vesentlig del av det hele...tagesk skrev:OK, da mangler bare innholdet.....AJ skrev: Funker nå, ja :th.up
[TaSK]
Alt vel.Ragnhild skrev: btw Tage, sida funka nå ja, så du sikkert av PM-en
Du som tydelig vis kan slikt: Hva med en versjon i gråtoner? Eller i et lite antall farver?fireman skrev:Er forsåvidt også glad i enkle logoer. Jeg liker at de er enkle å forstå hva de står for. Men det er en kunst å lage enkle logoer, og jeg skulle ønske jeg var flinkere til å få det enkelt.
Satte meg ned en times tid og laget denne for gøy,... kanskje ikke den enkleste, men sikkert litt morsom?
ca 200X200pxl:
Ca 760x760 pxl: