men det kommer flere bilder i litt andre situasjoner enn på gardsplassen.

Den er grei Svein2, jeg får ta høyde for denne differansen når vi eventuelt kjører på tur sammen, er jo bare for meg å holde igjen littSvein2 skrev:Jeg er litt tregere enn deg Globe, men jeg er eldre å.Ellers takk til dere andre, håper på ett møte i løpet av sommern.
Bare et stort ved bakhjulet, vet je...ArcticTiger skrev:Se der ja
Kjempelekker sykkel Svein2, men voffer er det så mange eksosrør på den
....
Det er for at det skal ryke litt av god redskap.ArcticTiger skrev:Se der ja
Kjempelekker sykkel Svein2, men voffer er det så mange eksosrør på den
....
Ja, jeg får tro dette går bra. Hvis det er god gammel Hondakvalitet er det ingen fare, Honda 50`n minGodtvoksen skrev:Gratulerer med et valg som oser av GOD KVALITET....
Hvorfor ikke "GS" bag'en i stedet? Samme form som "City", men med større lastekapasitet.Svein2 skrev:
I tillegg kjøper jeg Tankbag City med Quick lock, denne tar 10-15l, den jeg har ble for stor.
Det var den Tom Cevro anbefalte, da får man bare ta sjansen på at det blir riktig.AJ skrev:Hvorfor ikke "GS" bag'en i stedet? Samme form som "City", men med større lastekapasitet.Svein2 skrev:
I tillegg kjøper jeg Tankbag City med Quick lock, denne tar 10-15l, den jeg har ble for stor.
Har den nye EVO ringen, ja.ojda skrev:Har du kjøpt EVO A.J.? Den med den nye sorte lave festeanordningen?
Er det i såfall stor forskjell på ny og gammel type?
Ingen av oss hadde vel trodd du skulle klare å holde deg helt unnaSvein2 skrev:Kjørte meg forresten en tur i går, skulle bare ta`n ut å sjå på`n
og pusse litt, men måtte en tur oppi riksveien, så nå står km.stand på "2".
Dette vil garantert øke ganske fort utover våren og sommer`n.
Ho høllt i telefon da bildet ble tatt.ArcticTiger skrev:Blir greier detta Svein2
![]()
Ja ere ikke godt med litt mere pulver mellom beina, sykkern blir mer lettkjørt på lengre turer da syns jeg.
Men, hvor var a KawaSonja henn