Trykket jeg på kjøpknappen for et "Bluewhale Wireless G8 Intercom Teamsett - MARKEDETS BESTE LYDKVALITET"
Så får svaret gi seg selv ila sommeren

Nå får de se og komme med sykkelen min

Hvor kjøper du og hva er prisen?ojda skrev:Siden jeg ikke kan ta på meg hjelmen og gå ut for å kjøre sykkel, og jeg desuten har funnet frem kjøpefingeren.
Trykket jeg på kjøpknappen for et "Bluewhale Wireless G8 Intercom Teamsett - MARKEDETS BESTE LYDKVALITET"
Så får svaret gi seg selv ila sommeren![]()
Nå får de se og komme med sykkelen minJeg har snart ikke råd til å sitte hjemme lenger uten noe å gjøre :-)å
AJ skrev:Hvor kjøper du og hva er prisen?ojda skrev:Siden jeg ikke kan ta på meg hjelmen og gå ut for å kjøre sykkel, og jeg desuten har funnet frem kjøpefingeren.
Så får svaret gi seg selv ila sommeren![]()
Nå får de se og komme med sykkelen minJeg har snart ikke råd til å sitte hjemme lenger uten noe å gjøre :-)å
Er litt nysgjerrig, skjønner'upå akkurat dette systemet, som fort kan bli det jeg bytter til etter hvert. Kan til og med hende jeg slår til nå! om prisen høres vettig ut
![]()
Det hadde vel isåfall vært veldig godt gjort :)ojda skrev:Fikk mail fra Ledconor om at de fikk inn settene 17/4.
Så har da følgelig ikke fått testet enda
DEN vil jeg ha! Det må jo være intet annet enn genialt!Crinos skrev:Venter fremdeles på ICS til mobilen... Har i grunnen gitt opp håpet om å få det "snart"..
MEN.. Noe annet som nå er i utvikling som kan bli veldig spennende..
http://www.iasus-concepts.com/press/Wireless-201204.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Trådløs strupemic i fra IASUS...Dette kan jeg like!