Bra valg ojda, dette ser fantastisk bra ut!

...og på toppen av det hele...så ser faktisk denne sykkelen veldig bra ut!
Regner med at gåsehuden sitter på deg.....og spenningen kjennes i kroppen...og forstår det godt

Satset på riktig KATT GlobeGlobe skrev:Absolutt....forsvarer mitt kjøp...hver eneste dag...overfor meg selv...og de rundt meg, og det med nebb og klør
Utifra de testene du viser til, og det som står omtalt om den, så virker det absolutt som om du har satset på riktig hest ja!
ArcticTiger skrev:Satset på riktig KATT GlobeGlobe skrev:Absolutt....forsvarer mitt kjøp...hver eneste dag...overfor meg selv...og de rundt meg, og det med nebb og klør
Utifra de testene du viser til, og det som står omtalt om den, så virker det absolutt som om du har satset på riktig hest ja!
ojda skrev:Jada, å støtte skal du få tilbake, bare ikke Hovedstøtte![]()
Kawa'n kler deg helt klart, en lekker sykkel.
Jeg venter nå fortsatt jeg da
Globe skrev:ArcticTiger skrev:Satset på riktig KATT GlobeGlobe skrev:Absolutt....forsvarer mitt kjøp...hver eneste dag...overfor meg selv...og de rundt meg, og det med nebb og klør
Sorry...selvfølgelig...den skulle jeg tatt![]()
ojda skrev:Jada, å støtte skal du få tilbake, bare ikke Hovedstøtte![]()
Kawa'n kler deg helt klart, en lekker sykkel.
Jeg venter nå fortsatt jeg da
Takk for støtte![]()
Det er som man sier vettu: "Den som venter...synes han venter for lenge" ... eller noe sånt![]()
Jeg gleder meg også til slutten av månedenojda skrev: COPIED FROM ADVRIDER:
"9 page group-test in MCN (UK) today, the T1200 rated against:
KTM 990
Yamaha S10
Ducati MS1200
BMW 1200GS Rallye
Honda XTourer
Kawasaki V1000
MG Stelvio NTX
They mark each bikes out of 10 in 10 categories (I've listed the top scorer in each category) :
Performance (MS1200)
Handling (MS1200)
Equipment (MS1200)
Manageability (MS1200)
FUN (MS1200)
Hehe, ja, mange som innvisterer i nytt jern for tiden ser det ut somojda skrev:Ja McSidens medlemmer får mye flott nytt på veien denne våren![]()
Hva ble det hos deg? Hvit eller rød, og hvilken versjon, røyk du på 270K ?
Andreas skrev:Hehe, ja, mange som innvisterer i nytt jern for tiden ser det ut somojda skrev:Ja McSidens medlemmer får mye flott nytt på veien denne våren![]()
Hva ble det hos deg? Hvit eller rød, og hvilken versjon, røyk du på 270K ?Må vell bli et fint år for MC-bransjen..?
Jeg får en S Touring i rødt med gullfargede gaffelben, så den satt tilbake sparekontoen litt ja... Men enn ny sykkel er bedre en noen tall på nettbanken, sant? hehe