Varmeholker fikser du enkelt hvis de ikke allerede er montert :-)
Til og meg jeg greide å montere slike

Tiger 800 er en høy og fin sykkel, men jeg ville ikke gått for 800XC da 21" forhjulSnikkeren skrev:Kan jo nevne BMW F800GS, Triumph Tiger 800XC, og Tiger 1050. Jeg tror alle disse ville passet fint til en høy mann. Da spesielt F800GS og Tiger 800XC
Har sett etter Varaderoene også - er de lettkjørte nok til en nybegynner?ojda skrev:Denne tror jeg nok jeg ville ha tatt en nærmere kikk på![]()
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=34145690" onclick="window.open(this.href);return false;
Mange år med båtliv har lært meg at alt stål ruster - det er ingenting som motstår salt og fukt over tid. Overflaterust kan rubbes (i båtverdenen ca. 1 sesong uten vedlikehold på rustfritt stål), men om rusten har fått ordentlig tak er det vanskelig.MaxTron skrev:Det enkleste er vel å kjøpe TDM-en pluss en tube Autosol, og så bruker du en liten ettermiddag på å polere bort dritt og asfalt fra det RUSTFRIE eksosanlegget...
Etter først å selvfølgelig ha brukt nettopp det for alt det er verdt som pruteargument