Håper at vi treffes igjenn snart

Liker fargene på denne!bikerdude73 skrev:
Håper å få tid og anledning til å bygge noe lignende. Herlig stukNorthman skrev:Liker fargene på denne!bikerdude73 skrev:
Enig ang. bruk av Loctite, men husk at Nylock muttere er beregnet brukt bare en gang, så det kan være en god forsikring å bytte disse etter bruk.ArcticTiger skrev:Ja God Påske :-)å Bikerdude73, heldiggris du som kan kjøre mc allerede, her nord er det full vinter ennå.....
Angående skruer som rister laus, så fikk jeg litt erfaring med det de 3 åra jeg kjørte -67 Bonneville.... Se etter at gjengene på skruer og muttere er i god stand, gjør de reine med feks. litt whitespirit, og ha på litt Loctite, jeg bruker den blå (husker ikke nummeret). Ellers er det kjekkt med låsemuttere av nylock-typen, og jeg har spesiellt gode erfaringer med bolter og låsemuttere med flens/krage, de sitter stabilt og godtNylock låsemuttera slites, så låseeffekten blir dårligere når de har vært av og på noen ganger.
Lykke til med snekkringen, det fikser du nok greitSørg bare for at det blir Solid, det er bedre å slå i noen spikere for mye, enn en for lite
![]()
Skruer og en god batteridrill er forøvrig veldig kjekkt når du skal lage balllkong, skruene sitter bedre enn spiker og er lett å jobbe med