Her er "fastest lap"-oversikten etter gårsdagen:

Er ikke så sikker på det enda...JanK skrev:Surt at Valentino ser ut til å få enda en dritt-sesong.
Trakk seg etter fjoråret, kommer etter ryktene tilbake i 2014. :-)stigagixx skrev:Nå har jeg faktisk ikke fulgt med på MotoGP sirkuset noe særlig tidligere, men må nesten få det med meg fra nå av.
Hvor har det blitt av Suzuki da?![]()
har dem falt helt av?
Aaahhh det har ikke jeg fått med meg men da vet jeg det også!Banditmannen skrev:Trakk seg etter fjoråret, kommer etter ryktene tilbake i 2014. :-)stigagixx skrev:Nå har jeg faktisk ikke fulgt med på MotoGP sirkuset noe særlig tidligere, men må nesten få det med meg fra nå av.
Hvor har det blitt av Suzuki da?![]()
har dem falt helt av?
Er ikke så sikker på det enda...Banditmannen skrev:
Liker ikke å si det, men kan det være at Rossi er over toppen?JanK skrev:Valentino ble akkurat intervjuet av italiensk tv, har aldri sett/hørt ham så negativ. Han sa mer eller mindre at han har gitt opp, det er ikke håp for Ducati.
Dårlig resultat fra Spies skyldes vel først og fremst ettellerattenslags teknisk problem? Dekk,kanskje? Spekulasjoner, foreløpig.Elolz skrev:Moto2 var faktisk mer spennende enn MotoGP i dag, og på slutten av fjorårets sesong også. Resultatene endte rimelig likt med det jeg hadde tippet, bare at jeg hadde Stoner på første. Trist for Rossi, men også Spies skuffet. Imponerende av Crutchlow og Hayden, og ikke minst Bradl!
Jeg håper at det er i år han "slår" til, selv om det er slik som du sierElolz skrev:Han har en tendens til å være mer av banen enn på denSheDevil skrev:Da har jeg kommet hjem igjen jeg også, etter å ha sett løpet i lokalene til NAF MC Trondheim, der vi samlet en gjeng for å se på (12 stk).
Jeg valgte Randy De Puniet, han var ikke blant de 10 beste men....tidene kan forbedres![]()
Uansett, moro å se på løpet![]()
Var et fåtall av løpene i fjor han kom seg til mål i det hele tatt, så blir veldig enten eller. Han pleier å ha minst en trynings iløpet av hver helg, og denne var ikke noe unntak da han gikk på trynet i kvalifiseringen. Han og Abraham har begge en tendens til å ikke fullføre, som oftest pga krasj, men i dag var det altså teknisk problem for Abraham, og De Puniet kom seg jo til mål