Just call me evil!Globe skrev:Hmmm...har både GoPro HD og Drift 170HD...men tror du sannerligen ikke jeg har fått lyst på ContourGPS også.....den har jo GPS da...og det har jo ikke de andre jeg har..og det er jo HELT nødvendig med gps på kamera...ikke sant ??
Originalanlegg?Crinos skrev:Lurer på hva jeg må få gjort for å både få rolig lyd, og en fungerende og pustende motor...
Kjenner at lysten til å gå til Svendsens Ekos begynner å bli sterkere å sterkere.. "Her... FIKS!!!" heheh..mekkern skrev:Du må ha mere volum i demperen for å få ned lyden uten å strupe motoren-det er grunnen til søpplespann størrelsen på pottene i dag.
---- og hvis du "korter" ned i lengderetningen og fyller med dempermatriale i endene / yttersvingene så demper det enormt mye er enn hvis du har en flat endebunn hvor lyden kan lage trommeskinn av en flat stålplate.... DET blir heavy detmekkern skrev:sånn prinsippmessig så demper dette bra bare en har litt volum og tilpasser rørdiameter..
Hum... Rett i tenkeboksen her... mulig jeg kan få en kammerat av meg til å sveise sammen noe her...Duville skrev:---- og hvis du "korter" ned i lengderetningen og fyller med dempermatriale i endene / yttersvingene så demper det enormt mye er enn hvis du har en flat endebunn hvor lyden kan lage trommeskinn av en flat stålplate.... DET blir heavy detmekkern skrev:sånn prinsippmessig så demper dette bra bare en har litt volum og tilpasser rørdiameter..
tror je..
flushy skrev:Ett billigere alternativ er Poseidon sitt actionkamera, jeg kjøpte et slikt et og er veldig fornøyd.
http://egadgets.no/product.html?product ... gory_id=47
Crinos skrev:Bilde av sykkelen min: