Så ikke dum ut den, er den vind/vanntett så man kan dra over kjøredressen hvis det skulle bli litt dårlig vær?AJ skrev:Det har du jammen rett i, godeste GlobeGlobe skrev:Skal på klubben en tur (NAF-MC Trondheim). Var i skapet, fant fram MCsiden.no-jakka mi, synes egentlig at den passet enda bedre i år....liker faktisk fargen på sømmene....spesielt godt...i år
![]()
Tror for øvrig jeg må komme med et uimotståelig fargeforslag til Broderi og Sydesign (MCsiden.no butikken) i tilegg til de som de allerede har straks etter påske...
GlobesLogg: takk for sist....u all :)
Re: Globes Logg NÅ: Værra med på innkjøringstur? (VIDEO) :)
It is better to exist unknown to the law.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ække gæern den jakka, serruNorthman skrev: Så ikke dum ut den, er den vind/vanntett så man kan dra over kjøredressen hvis det skulle bli litt dårlig vær?

Har makan sjøl, jeg...
Selv om den har feil farger...

Så vidt jeg vet er den vann og vindtett, ja.
Får tak i'n her:
http://www.mamut.net/controls/shop/shop ... deri&gid=1" onclick="window.open(this.href);return false;

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Re: GlobesLogg NÅ: Jakka til MCsiden.no, passer nå enda bedr
Har en slik jeg også. Bruker den støtt og stadig 

Det er det samme for skylda hvem som har den...
Priset fint også, står ingenting om fargene, er det valgfritt?AJ skrev:Ække gæern den jakka, serruNorthman skrev: Så ikke dum ut den, er den vind/vanntett så man kan dra over kjøredressen hvis det skulle bli litt dårlig vær?![]()
Har makan sjøl, jeg...
Selv om den har feil farger...![]()
Så vidt jeg vet er den vann og vindtett, ja.
Får tak i'n her:
http://www.mamut.net/controls/shop/shop ... deri&gid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Jakka fås i koksgrå/grønt og hvit/grå...
Ønsket farge + evt. MCsiden.no patch i fronten i tillegg, skrives i merknadsfeltet i bestillingsskjemaet.
Ønsket farge + evt. MCsiden.no patch i fronten i tillegg, skrives i merknadsfeltet i bestillingsskjemaet.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Jeg tror ikke jeg vil kalle den vanntett, heller vannavvisende. Men det er en veldig grei jakke. Har den i hvit med svarte/mørkegrå striper.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: GlobesLogg NÅ: Er ikke lurt, men måtte bare, venter veld
..jada..
vet at det ikke er lurt, men måtte bare, skulle bare, ville bare, hadde pause, var i garasjen, skulle hente, måtte bare, gjorde:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=xeuoBctdc1k[/video]

- bikerdude73
- Motorsykkelen din: SR 500, Monster 900, TDM 850
Dette er da bare helt normalt med ny sykkel, er det ikke??

SR 500 Cafe Racer, Monster 900 og TDM 850
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Globe skrev:..jada..vet at det ikke er lurt, men måtte bare, skulle bare, ville bare, hadde pause, var i garasjen, skulle hente, måtte bare, gjorde:

Kommer til å måtte gjøre det samme jeg også nå... Får nå snør det som om det er midt på vinteren

- Bjønnavind
- Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
AJ skrev:For nå snør det som om det er midt på vinteren

Hehe.. Nei jeg føler med deg faktisk! Her har det regnet i hele dag og blåst kaldt!
Meeeeeen..... Jeg kan iallefall kjøre såfort det roer seg

- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Mens du "bare" startet den opp og IKKE kjørte, ble det noen få kilometer på meg i dag, om ikke annet....
KONGE :-#
Og, "by the way", du har satt navnet ditt på "gullet" så jeg, ingen tvil HVEM som har den sykker'n

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
Rimelig sikker på at du kan strekke kjøringa langt på den doningen din uansett værBjønnavind skrev:AJ skrev:For nå snør det som om det er midt på vinteren![]()
![]()
Hehe.. Nei jeg føler med deg faktisk! Her har det regnet i hele dag og blåst kaldt!
Meeeeeen..... Jeg kan iallefall kjøre såfort det roer seg![]()
![]()

- Globe
- Kontakt:
HMmm...lønner seg å bo i sentrum skjønner jeg. Joda snøsmeltinga er igang, bare dagen i dag har tatt av for mye av det som er kommet de siste dagene
Joda, sykker'n er "merket", tenker meg om så er den forrige det også og det fjernet jeg ikke før ny eier hentet den.
Og du SheDevil, du får si i fra om du vil at jeg skal merke BAK på sykkelen også, så du også kan få glede av å VITE hvem som er FORAN

Joda, sykker'n er "merket", tenker meg om så er den forrige det også og det fjernet jeg ikke før ny eier hentet den.

Og du SheDevil, du får si i fra om du vil at jeg skal merke BAK på sykkelen også, så du også kan få glede av å VITE hvem som er FORAN

- Bjønnavind
- Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Du trenger bare den foran, fordi du klarer aldri å passere meg sålenge jeg kjører goldwingen! Jeg tar jo hele veien i bredde!Globe skrev:HMmm...lønner seg å bo i sentrum skjønner jeg. Joda snøsmeltinga er igang, bare dagen i dag har tatt av for mye av det som er kommet de siste dagene![]()
Joda, sykker'n er "merket", tenker meg om så er den forrige det også og det fjernet jeg ikke før ny eier hentet den.![]()
Og du SheDevil, du får si i fra om du vil at jeg skal merke BAK på sykkelen også, så du også kan få glede av å VITE hvem som er FORAN![]()

- Globe
- Kontakt:
ok, da får det holde
.