Brukte noe så kjedelig som moviemaker. Skal oppgradere, må bare finne ut til hva

Fungerer fint nå.. Begge toTBI81 skrev:Hm, hva med nå? Tenkte den kunne vises så lenge man hadde linken når den er privat. Trenger ikke være indeksert for min del ..
Brukte noe så kjedelig som moviemaker. Skal oppgradere, må bare finne ut til hva
Tenker jeg kommer til å gå for Pinnacle igjen for min del. Ang tegning så kan kanskje Sketch Up Google være et greit gratisalternativ?Crinos skrev:Fungerer fint nå.. Begge toTBI81 skrev:Hm, hva med nå? Tenkte den kunne vises så lenge man hadde linken når den er privat. Trenger ikke være indeksert for min del ..
Brukte noe så kjedelig som moviemaker. Skal oppgradere, må bare finne ut til hvahehe.
Er to ting jeg er på jakt etter for tiden... Greit video redigerings program, som ikke koster skjorta... og det samme med et programm for å tenge den nye garasjen jeg ønsker meg... AutoCAD og disse er selvsagt veldig fristende for jobben, men å betale 10.000,- for å tegne en garasje jeg kanskje en gang i tiden kommer til å bygge er ikke helt god investering av penger... Kan da heller kjøper 10.000 i deler til sykkelen!
Fartshumper?Crinos skrev:Napper du i styret over vannpytter?
mekkern skrev:Fartshumper?Crinos skrev:Napper du i styret over vannpytter?
jaja, må`n så må`n.TBI81 skrev:Og her en liten snutt av siste rest av vinteren (forhåpentligvis ) i Trondheim ..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=VGOm9aGjOGI[/video]
Skuffet!!!!TBI81 skrev:Det var nok fartshump/dump, ja. Blir ikke så ivrig bare av vannpytter![]()
Var bare dette strekket jeg opplevde snø på. Ellers i byen er det tørre veier og strålende jubel :-)
Her prøver jeg meg på vestlandet og jaggu kjørte vi oss ikke på godt med snø på et strekke her ogsåCrinos skrev:Du får flytte nedover.. Her har det vert kjøreklart vær kjempe lenge!