Skjønnte du ikke deet a engang du a ? Kjedet er laget slik langt ut på hjulet så man skal komme seg greit fram i løs-snøen seff Nesten som automatiske kjettinger
ArcticTiger skrev:Skjønnte du ikke deet a engang du a ? Kjedet er laget slik langt ut på hjulet så man skal komme seg greit fram i løs-snøen seff Nesten som automatiske kjettinger
Du ser vel at det er 2 ting på en gang. Mc om sommeren, og scooter om vinteren..
Jeg synes ikke det er så mange fra-fabrikk-stygge sykler der ute, men når folk får det for seg at ens egen estetisk sans overgår den til profesjonelle designere, kan det resultere i mye rart.
Lekkert eksemplar: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=34268101" onclick="window.open(this.href);return false;
Lamberghini skrev:Jeg synes ikke det er så mange fra-fabrikk-stygge sykler der ute, men når folk får det for seg at ens egen estetisk sans overgår den til profesjonelle designere, kan det resultere i mye rart.
Lekkert eksemplar: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=34268101" onclick="window.open(this.href);return false;
En som har misforstått hele opplegget med kåpe på sykkeln og knabba kåpa fra kjerringa ?
Lamberghini skrev:Jeg synes ikke det er så mange fra-fabrikk-stygge sykler der ute, men når folk får det for seg at ens egen estetisk sans overgår den til profesjonelle designere, kan det resultere i mye rart.
Lekkert eksemplar: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=34268101" onclick="window.open(this.href);return false;
Vakke så gæærnt det der , jeg har da alltid hørt at gixxera er litt...HÅRETE
Haeggis skrev:Sånn; konkurransen er over. Styggeste sykkel EVER...
Dette blir litt som å sammenligne kvinnfolk (unnskyld jenter), noen liker tykke, noen liker tynne, mørke, lyse, dumme, smarte osv.
JEG LIKER Versys....
Gjør jeg også.
Liker til og med Versys 1000 selv om Kawasaki har overdrevet en smule hva gjelder antall sylindre i motoren de har satt i på plass i den...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering