Heisann alle sammen. Jeg må få si at jeg har lagt merke til at det er mange i år som har byttet sykkel og/eller kjøpt seg sykkel for første gang. Tyder på at det er god omsetning i dette markedet, om man skal "tolke" de signalene vi kan registrere her. Jeg er medlem av bl.a. NAF-MC. Der har vi også mange medlemmer som i år har byttet sykkel og som dermed starter sesongen med ny bike!
STOR HAPPENING
Nå har jeg selv byttet sykkel i år, så jeg er kanskje litt enn over middels interessert og opptatt av nettopp dette, men det er jo også litt moro å få ta del i andres bytter. Det er tross alt en stor happening når man bytter til ny "hoveddel" av sin interesse hva gjelder MC.
DETTE EMNET SOM TILLEGG
Av de mange byttene her inne, så er historiene rundt disse "spredt" i ulike blogger og emner. Så da for meg at vi, i tillegg til å vise til det i "egne " emner, kunne samle byttene i et eget emne. Vil kanskje kunne være til inspirasjon og nytte for de som er i byttemodus, noe kanskje mange av oss er...hele tiden da men.....

"GRATULERER"

Dette vil fort kunne bli den store gratulasjonstråden, men det er jo artig å fortelle og artig å bli gratulert når man har bestemt seg og kjøpet/salget er unnagjort. Selv har jeg erfart mange tilbakemeldinger på mine sykkelbytter som både har vært "motiverende", bekreftende og tankevekkende, samt kommer det fort andres erfaringer med nettopp det valget en selv har tatt. Jeg har ihvertfall funnet dette svært nyttig og lærerikt.
"REGISTRER" NÅR GJORT!
Så folkens, "registrer" gjerne byttene deres i dette emnet. Moro, lærerikt og interessant å lese hva dere bytter fra og hvorfor, og da hva da dere bytter til og hvorfor.
Utelat gjerne slike "jeg er usikker på hva jeg skal velge-innlegg". La dette bli emnet som det bidras inn i når:
THE DEAL IS DONE!