Jompa, en mann i begynnelsen av 60'årene.
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Re: GYLLENE TIDER, feberen herjer igjen...
Tusen takk for det AJ.
Og send gjerne mobilnummer til "cbx-fyren".
GPz,en legges ut på Finn og sevsagt ut på kjøp og salg her på forumet, i dag.
Så får æ se kor det fyk i vei.
Og send gjerne mobilnummer til "cbx-fyren".
GPz,en legges ut på Finn og sevsagt ut på kjøp og salg her på forumet, i dag.
Så får æ se kor det fyk i vei.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Jompa
Nå har sykkeln min vært på Finn i ett halvt døgn uten at noen har ringt. Ingenting i innboksen heller.
Huff, det har vært en prøvelse av en dag.
Nå er vel ikke jeg verdens tålmodigste heller, men at ikke folk kan slå til å bestemme seg iløpet av 12 timer er da i overkant sløvt, ikke sant ?
Nå, får vel vente å se noen dager, det kan enda bli handel. Er ikke avhengig av å selge GPz,en med en gang, heller. Bare jeg vet at det er interresse for den, kan jeg gå videre med Hondaen.
Pratet forresten med CBX-eieren som AJ anbefalte i dag, og blei både en smule klokere og enda mere tent på å kjøpe. Febern steig mao etpar grader.
Fikk sms fra han for 5min siden, der han tilbydde seg å kjøre å se på sykkeln for meg. Supert !
Ellers, så er batteriet satt på lading i tilfelle noen kommer rennende midt i middagskvilen og spør om å prøvekjøre "gammelsykkeln"
Det skjer vel ikke med det aller første, mulig æ satte prisen litt i overkant ?
Huff, det har vært en prøvelse av en dag.
Nå er vel ikke jeg verdens tålmodigste heller, men at ikke folk kan slå til å bestemme seg iløpet av 12 timer er da i overkant sløvt, ikke sant ?
Nå, får vel vente å se noen dager, det kan enda bli handel. Er ikke avhengig av å selge GPz,en med en gang, heller. Bare jeg vet at det er interresse for den, kan jeg gå videre med Hondaen.
Pratet forresten med CBX-eieren som AJ anbefalte i dag, og blei både en smule klokere og enda mere tent på å kjøpe. Febern steig mao etpar grader.
Fikk sms fra han for 5min siden, der han tilbydde seg å kjøre å se på sykkeln for meg. Supert !
Ellers, så er batteriet satt på lading i tilfelle noen kommer rennende midt i middagskvilen og spør om å prøvekjøre "gammelsykkeln"
Det skjer vel ikke med det aller første, mulig æ satte prisen litt i overkant ?
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
mulig sykkelen er helt strøken men du er nok inne på noe med prisen ja..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- JRO
- Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
Hadde vært fint med en sekser sykkel til på forumet, jeg sitter som du vet overskrevs på en stor sekser selv. Ikke luftkjølt som den du kikker på, men har en drit radiator som ødelegger nesten hele gleden med en sekser. Men CBX'en er jo kjempefin sykkel står en fin artikkel på MC24 om en samler som har flere CBX'er se link http://www.mc24.no/article.php?articleI ... tegoryID=6 Lykke til med handelen
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100
- jhn
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
CBX'n e en flott sykkel
, men den kåpa...hmm 

- Jompa
Den burde klare å holde mygga unna fjeset.jhn skrev:CBX'n e en flott sykkel, men den kåpa...hmm

Enig med deg i at den ikke e det peneste som e laga, særlig ikke forfra. Men det plage vel ikke andre enn dem man møter langs veien?
Den CBX'en la jeg merke til med en gang den kom,og tenkte med meg selv at den hadde passet godt inn i garasjen min.
Skal du ha den,bør du handle fort,tror jeg. Jeg har litt penger til overs for tiden.....
Skal du ha den,bør du handle fort,tror jeg. Jeg har litt penger til overs for tiden.....
ikkebike.norwegianforum.net
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Jeg også, for å si det sånn...Kawasaki skrev:Den CBX'en la jeg merke til med en gang den kom,og tenkte med meg selv at den hadde passet godt inn i garasjen min.

En CBX kunne helt klart vært interessant...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Hehe,dæ varrt plusseli så stijlle fra hainn Jompa. Heiv hainn se i kalossjan å sætt kursen neråver tell Jøvik?
:-)
:-)
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Kanskje han er på tur, gitt...
Før du eller jeg kommer med slantene og farer heimatt på en klassisk åttitalls-CBX

Før du eller jeg kommer med slantene og farer heimatt på en klassisk åttitalls-CBX

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Hehe,han er nok på full fart sørover,ja. Det bør han iallefall,for den sykkelen der ser jo strøken ut.
Hvor langt er du kommet,Jompa? Jeg passerer straks Kongsberg

- Jompa
AJ skrev:Kanskje han er på tur, gitt...![]()
Æ sitt på flybussen mellom Gardermoen og Gjøvik.Kawasaki skrev:Hehe,han er nok på full fart sørover,ja. Det bør han iallefall,for den sykkelen der ser jo strøken ut.![]()
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Se der, ja!Jompa skrev:Æ sitt på flybussen mellom Gardermoen og Gjøvik.
Detta blir staselig!

Sørge for å ta bilder når handelen er i boks!

- Jompa
Æ tok en spansk en.........artig at du gikk 5på.AJ skrev:Se der, ja!Jompa skrev:Æ sitt på flybussen mellom Gardermoen og Gjøvik.
Detta blir staselig!![]()
Sørge for å ta bilder når handelen er i boks!

Har prøvd å få gjort nokka fornuftig på jobb i dag, feilsøking på periodiske feil på elektronikk e galt nok med mine begrensa evner,
og når hauet i tillegg e glovarmt av feber kan det ikke gå annet enn galt. Men været e fint.......
Om det blir handel e litt avhengig av om det e interresse for GPz,en. Så langt ser det mørkt ut.
Får vel justere prisen i annonsa litt.

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Om det blir tur til Gjøvik,Jompa : 47602245,så kommer kanskje noen av oss..Perkele !
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;