mekkern skrev:Ikke minst hvor bra fotball er for helsa... jeg rullet en supporter fra Stømsgodset på siden her om året da han var så drita at han var i ferd med å drukne i sit eget oppkast..
han hadde nok gitt "allt" for laget...
Ikke vær urettferdig, det var vel strengt tatt alkoholen han spydde av, ikke fotballen.
En fotballspiller har nok bedre helse enn den jevne nordmann.
Har du ikke sett Roar Strand i "Mesterenes mester"?
Jeg nevnte at jeg fikk 30.000 i trøstepremie fra Kæhrs mens Ståle Solbakken fikk 10 mill fra Køln for min sønn.
Hadde du vært trener hadde du fått det samme,var svaret....
Kong Salomo...
Intruder skrev: Jeg nevnte at jeg fikk 30.000 i trøstepremie fra Kæhrs mens Ståle Solbakken fikk 10 mill fra Køln for min sønn.
Hadde du vært trener hadde du fått det samme,var svaret....
Kong Salomo...
Kanskje det va trener man skulle vært, æ må da være dårlig nok til å få sparken i de fleste klubber, og dermed tjene en haug med pæng
Hva har skjedd,har ikke hørt noen kommentere en fantastisk scoring eller et historisk skudd
i hele dag..
Solbakkens fallskjerm har de neimen ikke nevnt,heller..
Selv om jeg er "bare" 16, så må jeg innrømme at jeg er littegrann fotballsupporter Spiller til og med oldboys fotball med en del SalMaransatte, noe som ofte blir et bmorsomt syn Hittil har en blitt sendt til St. Olav pr siste trening
Unger er bra,amatører likeså,men fotballspillere som tjener like mye i året som en lat industriarbeider tjener på omlag50
år...
Den ene fotballklubben etter den andre her på berget kryper til korset og får krisehjelp av det offentlige. :-)å
Men smaken er som baken,absolutt
At en lege tjener en million synes mange er vel grovt,at en back på et Stabæklag i økonomisk krise betales det
samme er helt OK,synes andre...
Var på Brumunddalkamp på lørdag,de trenes av Kai Kristiansen,en god kamerat av Ståle Solbakken..De tapte,og
på vei til garderoben sa jeg til Kai : Fortsett med tap et par kamper til,så blir det ti millioner på deg også !
Han og så
Internasjonal fotball styres vel i stor grad etter bedriftsøkonomiske prinsipper hvor mesteparten av pengene flyter inn i systemet via sponsorer, og kanskje litt billettinntekter. At dette medfører millionlønninger til spillere og trenere gir jeg fullstendig blaffen i. Det påvirker ikke min hverdag i det hele tatt.
Men at offentlige ansatte enten de er leger eller direktører skal motta millioner av våre skattepenger i sluttpakker, for atpåtil kanskje å ha gjort en dårlig jobb.. Den kjøper jeg ikke..
Da jeg var kalv så var jeg bittelitt opptatt av fotball.. Et kortvarig forhold. Jeg er per idag ikke gla i fotball eller noen form for ballsport. Desverre egentlig, for det ser gøy ut å være supporter.
Men dersom jeg skulle bli bitt av basillen er det ett lag som ville tronet øverst:
Bjønnavind skrev:Da jeg var kalv så var jeg bittelitt opptatt av fotball.. Et kortvarig forhold. Jeg er per idag ikke gla i fotball eller noen form for ballsport. Desverre egentlig, for det ser gøy ut å være supporter.
Men dersom jeg skulle bli bitt av basillen er det ett lag som ville tronet øverst:
LIVERPOOL
Er akkurat der jeg også. I barndommen fikk jeg undervisning av Ray Clemence, Liverpools keeper og landslagskeeper og det har nok vært noe spesielt med det laget siden... MEN jeg gir nå en god f... i hele fotballen..
Mye rart en skal oppleve her i væla,dette må vel være noe av det rareste....
Hver sin smak sa vintapperen, ..drakk mens de andre sloss....
Akkurat nå satt jeg på dass og hørte at det var ei stygg takling og nesten straffe på Nadderud,samt en diskusjon om dommeren var ved sine fulle fem.. :-)å
Evolusjon er en fin ting, for noen tar det lengre tid enn for andre... hehe
Man kan jo lure på om enkelte er kommet særlig lengre siden mobben ville ha blod på gladiatorkampene ja...
Så spørs det da hva som er grunnen til at tilskuerne forlater eliteserien, begynner de å bli lei av kjedsomheten, og å prøve å være patriotisk til ett lag hvor det ofte er mindretallet som har lokal tilknytning, eller er det kanskje for lite blod og sirkus...?
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
Det e jo veldig populært å hate fotball, alle forum med litt selvrespekt har minst en "fotballhate tråd". Selv om æ ikke e en fotballelsker så klare æ ikke å finne en grunn til å hate det heller, det finnes mye i mellom de to ytterpunktene.
Ting æ ikke finner interessant, tenke æ ikke mere på, det fungerer fint
Det største problemet med fotball, må vel være publikum, sporten i seg selv e brukbar, den krever både hurtighet,kondisjon, teknikk og visse strategiske evner.
Ang, lønna, så ligger vel ikke Rossi og Schumaker og de gutta der så langt nede på lønnskalaen, de heller. Eller golfspillerne, eller tennis, eller baseball, eller basket, eller amerikansk fotball, eller alle "syngedamene", og sikkert flere også.
Fotball e vel det eneste spillet absolutt hele verden kan uten den minste opplæring. Som tidligere sjømann i utenriksfart, har æ spilt "vennskapskamp" på de rareste steder, med de rareste figurer, og hatt stor glede av det.
At noen blir så gode til å spille fotball at markedet vil betale nesten ubegrensede beløp, for at de skal underholde det antagligvis største publikumet noen sport har, plager ikke mæ nevneverdig.
Forøvrig frivillig å se på.