Og vi bør unngå å skreve som de gjør på Reperbahn...

I Australien och NZ så använder de "the nod" (nickar till varandra). Tror det är samma i UK.Bjoennavind skrev: Lurer på om ikke britene hilser med foten, og andre som kjører på "gale" siden av veien, det e jo litt toskete å slippe gasshanda.
Men da kan man jo begynne å lure litt dersom man passerer en HD og man tydelig ser at sjåføren nikket.Micke skrev:I Australien och NZ så använder de "the nod" (nickar till varandra). Tror det är samma i UK.Bjoennavind skrev: Lurer på om ikke britene hilser med foten, og andre som kjører på "gale" siden av veien, det e jo litt toskete å slippe gasshanda.
Hilser du ikke på HD førere? :)Bjoennavind skrev:Men da kan man jo begynne å lure litt dersom man passerer en HD og man tydelig ser at sjåføren nikket.Micke skrev:I Australien och NZ så använder de "the nod" (nickar till varandra). Tror det är samma i UK.Bjoennavind skrev: Lurer på om ikke britene hilser med foten, og andre som kjører på "gale" siden av veien, det e jo litt toskete å slippe gasshanda.
Hilste han faktisk, eller var det bare et nys?![]()
Jeg hilser på alt! En og annen moped også, det er noen av de som kanskje er lettsykler! Stort sett alle hilser tilbake også. Bortsett fra hver 3. HD... ca... :)Crinos skrev:Hilser du ikke på HD førere? :)Bjoennavind skrev:Men da kan man jo begynne å lure litt dersom man passerer en HD og man tydelig ser at sjåføren nikket.Micke skrev:I Australien och NZ så använder de "the nod" (nickar till varandra). Tror det är samma i UK.Bjoennavind skrev: Lurer på om ikke britene hilser med foten, og andre som kjører på "gale" siden av veien, det e jo litt toskete å slippe gasshanda.
Hilste han faktisk, eller var det bare et nys?![]()
Jeg hilser på rubel og bit jeg. Hender til og med jeg hilser på mopeder i forbifarten!(ikke pizza-scootere).
Har klart det jeg!jhn skrev:Å nyse inni helhjelmen høres ikke ut til å være det smarteste man kan gjøre, spesielt ikke om man har en kraftig forkjølelse gående
Tørke visiret sier du?Bjoennavind skrev:Har klart det jeg!jhn skrev:Å nyse inni helhjelmen høres ikke ut til å være det smarteste man kan gjøre, spesielt ikke om man har en kraftig forkjølelse gående
![]()
Nyser ofte hvis jeg får sola i øynene.. Har skjedd at jeg har måtte stoppe for å tørke visiret! Haha!