http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=33908635" onclick="window.open(this.href);return false;
Svinger nedom der på tilbaketuren,har plass til 2 sykler på hengeren min

Er som vanlig ganske lettlurt jeg, serru...Jompa skrev:Æ tok en spansk en.........artig at du gikk 5på.AJ skrev:Se der, ja!Jompa skrev:Æ sitt på flybussen mellom Gardermoen og Gjøvik.
Detta blir staselig!![]()
Sørge for å ta bilder når handelen er i boks!![]()
Har prøvd å få gjort nokka fornuftig på jobb i dag, feilsøking på periodiske feil på elektronikk e galt nok med mine begrensa evner,
og når hauet i tillegg e glovarmt av feber kan det ikke gå annet enn galt. Men været e fint.......
Om det blir handel e litt avhengig av om det e interresse for GPz,en. Så langt ser det mørkt ut.
Får vel justere prisen i annonsa litt.
Da var spenninga over for denne gang, så får vi se om febersyken slår til igjenn. Kos deg med Gpz,en :-)Jompa skrev:Så var det avgjort. Det ble ikke CBX på meg.
Skal ikke gå inn på årsaker her, men kan vel si at selger og kjøper hadde litt forskjellige oppfatninger av "strøken".
Og tusen takk til Intruder som tilbød seg å se på sykkelen, og til AJ som ordnet kontakt med en CBX-xpert.
Da blir det full rulle å få GPz,en klar til sommernLet the good times roll
Tredve år s etter uansett spor, f eks var eksosrørene ikke fullt så blanke på undersida som det man så på bildene.Kawasaki skrev:Hmmm,nå ble jeg nyssgjerrig.Hva var gale? En Honda med 28k på telleren,og ike strøken
Ja, både om det ene og det andre...............ArcticTiger skrev:Like greit kanskje, du vet jo hva du harMen det er nå deilig å fantasere litt innimellom, gir litt spenning i hverdagen det
![]()