Til dere som har erfaring med å kjøre med passasjer; har dere noen tips til meg??? :[-o<
Bare hyggelig.. Vi er da her for å hjelpe hverandreNikka skrev:Takk for utfyllende svar, Crinos![]()
Du har samme type sykkel som min sambo så jeg kjenner til bråket ja.. min høres ikke ved siden av hans![]()
Jeg skal jammen ta meg en stund med clutchen og teste litt... pleier å finne meg en parkeringsplass der jeg kan øve svinger og sånt, det er jo perfekt til å øvegire litt. Et stykke på vei har jeg da kommet, men det er noe med den vanen. Har girpedal foran og bak på fotbrettet også, så jeg kan gire på forskjellige måter egentlig, litt kjappere når jeg girer opp med det bakerste føler jeg. Mye å tenke på
Min Midnight Star er annerledes ja....Crinos skrev:
Hehe.. Nei. Det er nok "hav og himmel" i forskjell på din samboers HD og din DragStar.. hehe..
Angående giring, vil jeg anbefale deg å først bli vandt med fothendelen fremme. Så kan du begynne å bruke den bak når du er trygg og komfortabel med dem fremme.
Om du bare girer med å trampe ned, så får du ikke den samme fealingen som når du vipper opp med tåpen/wrista.
En fealing som kan være grei å ha inne for å få gjevnere flyt i giringa :)
Hvor i verden holder dere til, og et viktig spørsmål.. Er samboeren din medlem her inne.
Er han medlem, så hvem er det?![]()
Er han ikke... Hvorfor ikke?`![]()
hehe
Bedre å være litt redd enn helt uredd... kjenner til noen uredde. De er de med flest ulykker som jeg vet om ihvertfall..Intruder skrev:Jeg kjører aldri med passasjer,det er nok med en som er dritredd innimellom...![]()
Husker jeg satt på med broder`n i sin tid,og gjorde akkurat det motsatte av hva Jompa beskrev..![]()
Hendte jeg fikk så topplua passet.. :-)å
Lambada hehe... ja det hadde tatt seg utIron76 skrev:Jeg opplever at jeg tar fortere nedi, ved nedlegg i svinger, med folk bakpå. Derfor begynner jeg forsiktig, til jeg vet hvor langt jeg kan legge ned, før jeg kjører mer "aktivt". Hvis pasasjeren er "ny" ber jeg dem holde beina på fothvileren og gi meg en lang "klem", spesielt i svingene. Da følger de meg, og jeg for min del mener å ha litt bedre kontroll på den måten, en hvis de skulle danse lambada bakpå![]()
Liker best å ha damer bak på, da
Ja, det må du prøve å gjøre, vettuNikka skrev:
Samboeren er nok ikke her inne nei, nettsamfunn er ikke helt hans greie... men jeg kan jo forsøke å verve ham![]()
Heldige deg!! Jeg fikk også en stor lang ting av en sensor og han skulle SITTE PÅ med lille meg.. Og så forlangte han at jeg skulle snu på avkjøringen til en liten gruslagt stikkvei. Skal ikke si høyt hva jeg ønsket å gjøre med han der og da... !!Nikka skrev:Så med gru på sensor da jeg skulle ha oppkjøring.. stor som et fjell i forhold til meg... trakk et stort lettelsens sukk da han sa vi skulle kjøre to sykler!