Cheron; Ferie modus :)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Online
mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Legg inn av mekkern »

kunne vært værre ja.. :thumleft

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Legg inn av cheron »

Ei ny uke!

Nå om drøye 5 ninutt kjører vi får å få visning på ett hus vi vurderer å legge inn bud på! Spennende, spennende! Er særlig dobbelgarasjen og kjelleren jeg er interessert i ;) Huset får fruen ta seg av..

:thumleft
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Legg inn av cheron »

Vel vel vel... :) Huset var helt greit...... Garasjen med dør rett inn til vaskerom/verksted i kjelleren... Hmm 8)

Vi får se hva som skjer. Skal ta kontakt med eiendomsmegler i morgen og få lagt min egen leilighet i Sandefjord ut til salgs før vi evt tør å legge inn bud på noe nytt. Tar i grunn ikke sjansen på å sitte med to lån pr i dag :)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

FZ1Fazer
Innlegg: 14
Registrert: 05 jan 2009, 18:36

Legg inn av FZ1Fazer »

cheron skrev:Vel vel vel... :) Huset var helt greit...... Garasjen med dør rett inn til vaskerom/verksted i kjelleren... Hmm 8)

Vi får se hva som skjer. Skal ta kontakt med eiendomsmegler i morgen og få lagt min egen leilighet i Sandefjord ut til salgs før vi evt tør å legge inn bud på noe nytt. Tar i grunn ikke sjansen på å sitte med to lån pr i dag :)
Hei du!

Har nettopp solgt hus selv, og det var ikke helt enkelt på denne tida. Det kom ikke et menneske på visning, så jeg følte meg litt sånn passe fortvila da :#-O Nå vet jeg ikke åssen det er på østlandet kontra "her borte", men som du sier... Selg det du har først :)

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Legg inn av cheron »

FZ1Fazer skrev:
cheron skrev:Vel vel vel... :) Huset var helt greit...... Garasjen med dør rett inn til vaskerom/verksted i kjelleren... Hmm 8)

Vi får se hva som skjer. Skal ta kontakt med eiendomsmegler i morgen og få lagt min egen leilighet i Sandefjord ut til salgs før vi evt tør å legge inn bud på noe nytt. Tar i grunn ikke sjansen på å sitte med to lån pr i dag :)
Hei du!

Har nettopp solgt hus selv, og det var ikke helt enkelt på denne tida. Det kom ikke et menneske på visning, så jeg følte meg litt sånn passe fortvila da :#-O Nå vet jeg ikke åssen det er på østlandet kontra "her borte", men som du sier... Selg det du har først :)
God plan :) Tror nok det er det jeg må :) Og velkommen på forumet forøvrig! :thumleft

HVor holder du til da??
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

FZ1Fazer
Innlegg: 14
Registrert: 05 jan 2009, 18:36

Legg inn av FZ1Fazer »

På Karmøy, mellom Stavanger og Bergen. Jeg har prata litt med deg på et annet forum, og det var der jeg så i signaturen din at det faktisk var noe som het MCsiden :)

Men sliter litt med å få lagt inn avataren min her...det kommer nok etterhvert.

Uansett, takk for velkommsten :)

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Legg inn av cheron »

Aha... Da husker du vel at jeg opprinnelig er fra Tau ;) Håper du vil trives her på mcsiden! Jeg gjør det ihvertfall!

:bananas
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

FZ1Fazer
Innlegg: 14
Registrert: 05 jan 2009, 18:36

Legg inn av FZ1Fazer »

cheron skrev:Aha... Da husker du vel at jeg opprinnelig er fra Tau ;) Håper du vil trives her på mcsiden! Jeg gjør det ihvertfall!

:bananas
Stemmer det, FV og jeg var nesten sikre på at det var Hjelmeland du kom fra. Men jeg minnes at han ble korrigert litt på det i bloggen din :)

Jeg kommer helt sikkert til å trives her !

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38168
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Legg inn av AJ »

FZ1Fazer skrev:På Karmøy, mellom Stavanger og Bergen. Jeg har prata litt med deg på et annet forum, og det var der jeg så i signaturen din at det faktisk var noe som het MCsiden :)

Men sliter litt med å få lagt inn avataren min her...det kommer nok etterhvert.

Uansett, takk for velkommsten :)
Vi har problemer med avatarene for tiden, men jeg håper at Adminsjefen, fireman, fikser problemet snart... Selv har jeg ikke mulighet, dessverre...
Men jeg kan kanskje hjelpe til med å legge inn avataren din, hvis du sender meg bildefila på e-post til f.eks. blizzard@uk2.net eller aj@mcsiden.com...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Legg inn av cheron »

Hjelmeland? Fysj! Bønder! :knegg :knegg

Skal dere på roadtrip til Østlandet er Verkstedet med det rare i ett selvsagt stoppested! ;)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Heisan FZ1Fazer :) Velkommen hit
Var ikke du med FV og prøvde å dra i gang et rullende MC-treff i Ryfylke i fjor?

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Legg inn av cheron »

Skulle kjørt denna ruta en gang!

http://www.bike.no/roadtrips/roadtrip.php?id=277
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Ja, sikkert ei fin rute.
Kom meg ikka avgårde på det opplegget i fjor sommer. Måtte prioritere anderledes desverre :(
Men håper på nye sjanser. FV mulla noe om muligheter for guiding i området hvis jeg fikk rota meg nedover :(

Pollti

Legg inn av Pollti »

Når det gjelder hussalg så er det 2 hus i gata her til salgs som 2 kamerater av meg eier. Begge hus er forholdsvis strøkne. Det ene er redusert fra 2,6 mill til 1,96 mill og null respons. Beliggenheten er ikke bra, en svær fjellvegg i vest og lite kveldssol. Men hvor bra det er på vestsiden på tross av fjellveggen fremgår ikke av prospektet. Minus for steingammel kjeller og rørlegger bedrift som nærmeste nabo. Huset syntes også å være umulig å leie ut.
Det andre forlanges det 2,9 mill for med 2 mål tomt, 2 nye flotte fliselagte bad og nydelig kjøkken fra 2008. Nylagt tak med hollansk glaser takstein. Ca 300 kvm hvorav ca 70 kvm er utleie del med hyggelig polakker. Minuset er en eldre hage og nylig nedhugget "skog" og tonnevis med gammel tak og bruddstein på østsiden hvor skogen var. Det kreves her svære mengder med jord og matjord for å få det pent. På vestsiden skjemmer svære stabler med ved og masse ukløyvde trestammer. Og videre, katastrofeområdet til naboen i øst er ikke pent å se på... Kun en ting å si om huset, det er nydelig bortsett fra tidsuriktig fyringsanlegg. Det er minst 300 til 400 000 som må legges kun i tomtearbeider ( jeg vet for jeg har spurt om pris fra en hagearkitekt) så må det bygges garasje og for å få et tidsmessig og økonomisk oppvarmings anlegg og litt Rockwool innsprøyting her og der så går det bort ihvertfall 100 000 til + garasjen. Stubbfresing på vestsiden er også dyrt. Steinlegging er estimert til 350 00 med 5 års garanti.
Et sånt hus er alltids interessant men det blir for dyrt når en ikke har tid og kunnskap til å pusle med sånne svære ting selv. Prosjektet ble skrinlagt.
Jeg har nok råd hvis jeg vil men dette blir for omfattende .

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Legg inn av cheron »

Hørest ut som kompisen din bor på Kjøpmannskjær??

Var voldsomt omfattende det der ja. Så står glatt over :) Vil ha ett hus der jeg ihvertfall slipper å bygge garasje/verksted på. Det er kravet :)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar