Hehe... om det kun er det som det står på før DK, tar jeg med lader og et ekstra batteri i sekken!!!!

Men det er en utfordring til; Av en eller annen grunn frier ikke cluthcen ut ?? (Jeg har hatt den oppe et par ganger siden den var så veldig hard, det viste seg at jeg hadde lagt wireren med for krappe svinger og jeg trodde den skulle være ferdig smurt... Men etter å ha rettet ut litt svinger og smurt wire, ble den helt fin:-) )
jeg ser at den dytter ut korgen som den skal, og hvis jeg holder clutchen inne og prøver å kickstarte, kjenner jeg at den frier ut... Men setter jeg den i gir når motoren går, er det såpass med motstand at den stopper.
Har forsøkt å stramme opp wire og også på den maøverarmen som dytter på utløserstanga... men det hjelper ikke..

Noen forslag før jeg plukker det fra hverandre igjen??? :[-o<
Ellers har jeg lakket litt til og måtte bare prøve delene på sykklen før jeg har satt på dekor og de siste lagene med klarlakk og mellomslipinger.
Syntes denne fargen ble dritkul!!!, men et pes å maskere mellom det brune og det sorte på frihand. og enda værre å få den tynne tapen jevn.... ikke 100% men fornøyd