Reisefølge Kroatia og Dolomittene..!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Hoppalong
Motorsykkelen din: HD Softail

Reisefølge Kroatia og Dolomittene..!

Legg inn av Hoppalong »

Hei..!
Har veldig lyst å dra til Kroatia og Dolomittene på mc denne sommeren. Dessverre er det ingen av mine mc-venner som har anledning denne sommeren. Ønsker derfor reisefølge. Tenkte avreise mellom 8-16 Juni..og tenkte å bruke ca.15/16 dager på turen. Ser for meg at det enkleste blir å ta biltoget fra Hamburg til Munchen eller Villach.Håper på en tur med lav stressfaktor..og uten for mange detaljerte planer ang.steder å besøke,veivalg etc. Jeg kjører HD Softail..og bor i Østfold. Noen som vil bli med..eller som vil ha meg med..?

Brukeravatar
BMWilly
Motorsykkelen din: BMW R1200RT 2010mod.

Re: Reisefølge Kroatia og Dolomittene..!

Legg inn av BMWilly »

Har dessverre ikke anledning i år men skulle gjerne dratt nedover med motorsykkel. Har vært i Kroatia to ganger tidliger og kona har vært der fire. Vi har bodd på øya Hvar i Dalmatia og synes det er veldig fint der. Vi får se om det blir til neste år med oss. Er interessert i å høre om turen din ihvertfall.

Bump med denne posten. Lykke til.
Medlem av GladeHjulMc [album]5237[/album]

Hoppalong
Motorsykkelen din: HD Softail

Re: Reisefølge Kroatia og Dolomittene..!

Legg inn av Hoppalong »

Da er ferge Gøteborg-Kiel bestilt. Autozug Hamburg-Villach også. Blir en 16 dagers solotur. Jeg var i Kroatia i 1986..men bare til Rijeca og Pula. Den gang hette det jo bare Jugoslavia. Men den fineste delen av Kroatia er jo lenger sør. Tror det blir en fin tur ihvertfall. Skal holde deg orientert. Enten på PM eller FB...! Ønsker deg en fin mc sommer..

Svar