Så etter en vinter som smugleser her på siden har jeg nå ristet løs fingrene og begynt å skrible litt!

Kan jo fortelle litt om meg selv kanskje. Jeg er en kar på 29 fra Nordens Paris (Tromsø) som kjørte opp til klasse A i fjor.
Ventet såpass lenge med å kjøre opp fordi jeg ville være sikker på at jeg hadde selvdisiplin nok til å unngå å begynne å konkurrere med fjellvegger og slikt pga høy fart og lite vett! Og det angrer jeg ikke på!(jo litt gjør jeg nok det, selv om det nok var det rette) Jobber og sliter som de fleste av oss, men jobber turnus som vil si mye fri i flekkene som gjør at det igjen blir mer kjøring

Begynte med A opplæringen fra scratch i slutten av mai. Før den tid var det største jeg hadde kjørte en scooter som ble kjøpt inn til en kjæreste.
Så det ble litt om og men i begynnelsen før man fikk ting skikkelig på plass men da 4. juli sto jeg der smått skjelven i bena etter en rett og slett elendig kjøregårdsøvelse og en helt ok runde rundt i byen her, med en sint liten sensor som først sa dette gikk jo ikke bra men til slutt så så jeg smile på han og han krysset av på bestått!

Jubelen sto i taket inni meg mens jeg fortet meg til vegstasjon for å få midlertidig førerkort. For jeg hadde nemlig en Kawasaki zx9r stående på vente på meg hos forhandleren. (tiden hos vegvesenet har aldri gått så sakte før!)
Plutselig, der sto jeg med en papirlapp som sa at jeg hadde lov å kjøre tung sykkel! Hastet meg avgårde til forhandleren og hentet ut sykkelen, nervene sto i helspenn når jeg startet sykkelen og skulle kjøre den hjem men smilet inni hjelmen var så stort at jeg var øm i kinnene dagene etter! Å så sagt som gjort kjørte ut på veien og rett inn i en 70 sone på en helt ukjent sykkel..så jeg gjor det som jeg gjor med kjøreskole sykkelen gav litt gass for og komme opp i fartsgrensa.
Zx9r var tydeligvis mye mer muskuløs enn jeg hadde forestilt meg for plutselig var man på bakhjulet og panikken kom!

Etter dette så fant jeg og sykkelen en god tone og det ble noen turer i løpet av sommeren og kjente at jo mer jeg kjørte jo mer hektet ble jeg!
Like før snøen kom i fjor så byttet jeg inn zx9r i en helt ny Honda CBR600FA som ble kjørt noen timer bare før man ble for feig og ikke turte mer! Så vinteren har gått med til å ha PMS helt til idag! For idag har jeg hentet ut sykkelen og kjørt! Med det samme smilet som gikk helt rundt inni hjelmen!

(bildet er tatt i full fart i fjor, så ikke klag på kvaliteten

Sesongen er herved startet!
Mvh Memento