SuperMorten skrev:
Yepp.. Og med stor veranda og hage, ser jeg ikke bort i fra at jeg engang kan invitere hele banden til Åsgårdstrand.. Kjerringa er en jæ*** på kjøkkenet..
En plan begynner å ta form... Bjønnavind: Følger du med i timen nå?
Hadde en liten prat med min overordnede i går kveld, og hun synes det var synd at jeg måtte takke nei. Vi kom til at dersom flytting går kjapt og junior føler seg fin i formen, så er det jo mulighet for at jeg viser meg.. Sånn bare komme innom for å si hei. Det blir i såfall på 4 hjul, og kanskje med en prikkete arving på armen.. Vi får se :-)
SuperMorten skrev:Hadde en liten prat med min overordnede i går kveld, og hun synes det var synd at jeg måtte takke nei. Vi kom til at dersom flytting går kjapt og junior føler seg fin i formen, så er det jo mulighet for at jeg viser meg.. Sånn bare komme innom for å si hei. Det blir i såfall på 4 hjul, og kanskje med en prikkete arving på armen.. Vi får se :-)
Kjøp blomster til henne!! Det her er ikke hverdagskost for oss andre under pisken iallefall!
SuperMorten skrev:Hadde en liten prat med min overordnede i går kveld, og hun synes det var synd at jeg måtte takke nei. Vi kom til at dersom flytting går kjapt og junior føler seg fin i formen, så er det jo mulighet for at jeg viser meg.. Sånn bare komme innom for å si hei. Det blir i såfall på 4 hjul, og kanskje med en prikkete arving på armen.. Vi får se :-)
Kjøp blomster til henne!! Det her er ikke hverdagskost for oss andre under pisken iallefall!
Jeg har vært heldig ja.. Noe skal jeg nok finne på
Jeg har vært heldig ja.. Noe skal jeg nok finne på
Du kan jo alltids gjøre som jeg gjorde for å vise min takknemlighet
JOMMEN FIKK HUN IKKE ET COMFORTSETE BAKPÅ NYTIGER`N
Men da er det jo viktig å bare kjøpe standard til seg selv
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
runerytter skrev:Blir det overhaling av Bjønnavinds sykkel + mat og hyggelig lag på samme dag?
Ser ut til å bli en fin dag dette.
Jeg vil også være med :[-o<
Evike gryta er så smått i gang.
3 kg flatbiff i ett stort stykke skal nå bli småbiter, brunet med løk og paprika og så skal de få ligge i vin til i morgen før jeg fortsetter.
Jeg kan også nå bestikkes til å lage kake i løpet av ettermiddagen... :-#