Når det gjelder bruksområder for nettet dit AJ, kan det være verdt å huske på at du kan sitte på det når du er på tur. Kan være kjekt å være på nett vet du.

Ikke minst hvis man har med seg et par taustumper i tillegg; da kan man fort lage en slags hengestol av nettetJalmar skrev:Skal det brukes til brosmetråling må du være obs på maskevidden. Snakk med Waffel om det. Han har sikkert god kompetanse på maskevidder nå som han har begynt å strikke.
Når det gjelder bruksområder for nettet dit AJ, kan det være verdt å huske på at du kan sitte på det når du er på tur. Kan være kjekt å være på nett vet du.
Lange masker eller ikke; kona holder systue med strikkepinner og det hele omtrent hver kveld i sofakroken mens jeg forsøker å følge med på eksempelvis nyheter eller mer eller mindre vellagede krimserier og denslags, og når jeg ser hennes frapperende teknikk og totale ignoranse for hva som kanskje anses som en smule viktigere, subjektivt sett i det minste, så tenker jeg at strikkepinner i det hele tatt ikke vil bli en av mine fritidssysler over hodet...Baron von Waffel skrev:Det er også viktig å velge riktig pinnestørrelse for å ikke bli lang i maska.
Når jeg tenker meg om... :-s ...Jalmar skrev:Nå er det jo ikke meningen at man skal strikke over hodet heller? De jeg har sett som strikker, holder pinner og strikketøy i fanget.
Snubler stadig i disse garnposene, jeg... :-Jalmar skrev:Pinneklirringen er èn ting. Hvis de i tillegg har garnet i en sånn kraslete miljøvennlig plastpose, er irritasjonen komplett.
Hender det ender slik, ja... Ikke bare med strikkeprosjekter, men kanskje med MC- og bilprosjekter også.Baron von Waffel skrev: Avslutningstidspunktet kom før fullføringstidspunktet.