ett eller anna som stopper motoren,finn ingen bryter,nåkken som veit???
Har plana om å kjøpe denne sykkelen men feilen må finnest først

veldig takknemli for svar :[-o<
Desverre det var desverre ikkje det,bra forsøk:-))EasyRider skrev:Hmm bryteren til støtta? Kan det være den som kødder?![]()
Jeg vet ikke om det er sånn bryter på denne modellen da, men var det første som slo meg ihverfall.
Virker grei kløtsenBMWilly skrev:Og kløtsjen løser selvfølgelig?
Mener du at det ikke var bryteren som var problemet eller at det ikke er støtte bryter på den?jan even skrev:Desverre det var desverre ikkje det,bra forsøk:-))EasyRider skrev:Hmm bryteren til støtta? Kan det være den som kødder?![]()
Jeg vet ikke om det er sånn bryter på denne modellen da, men var det første som slo meg ihverfall.
Mener du oljenivå på motoren, eller væskenivå i clutch pumpa?Sprint skrev:Sjekk oljenivå på clutsjen,hadde samme problem
Skal prøveSprint skrev:Sjekk oljenivå på clutsjen,hadde samme problem
Ikkje eg som skrur men eg som skal kjøpe,har sendt melding til han som prøva fixe,takk skal du ha i allefall:-))Haavar skrev:Støttebryteren bryter kretsen når støtta er nede. Å koble ut bryteren blir som å kjøre med støtta nede.
Polene i støttebryter kontakten må kobles sammen for å eliminere støttebryteren.
Er vel litt fornærmende å sammenligne Fritz Jacob med en 240....Lauri skrev:Nå må jeg huske rett; husker jeg rett .... Det er hydraulisk kløtsj - og spørsmåler er stilt tidligere: løser den ut. Tipset er å lufte klytzsjchen (les: sjekk væskenivået, bytt evt. væske - og luuuuft) .... Husk: FJ1200 er motorsyklenes Volvo 240råskinn av en riskoker!